آفتاب
مهمترین عناوین خبری داخلی ایرنا ازساعت20شنبه تا 7 امروز یکشنبه؛

شکست تیم والیبال ایران/ برگزاری جشن انگور

شکست تیم والیبال ایران/ برگزاری جشن انگور

تهران -ایرنا -در شبی که تیم ملی والیبال ایران برابر میزبان خود مغلوب شد، در باغستانهای نیکوییه تاکستان مردم در حال برگزاری جشن انگور بودند.

به گزارش ایرنا ، تیم ملی والیبال کشورمان در شبی که بحت و حیرت را بر چهره تماشاچیان لهستانی نشانده بود با اختلاف یک امتیاز و در ست پنج مغلوب میزبانی شد که تمامی حاضران در سالن اطلس شهر غوچ را به عنوان پشتیبان به همراه داشت .

رییس مجلس شورای اسلامی با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت و گو کرد، عیادت وزیر ارشاد از رهبر معظم انقلاب، جشن انگور در باغستان های نیکویه تاکستان برگزار شد و فیلتر شبکه های اینترنتی کاری عبث در دنیای الکترونیکی از دیگر عناوین مهمی است که در 12 ساعت گذشته روی خروجی ایرنا نشست.



**سیاسی

تهران -علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز(شنبه) با حضور در محل اقامت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مشهد حضور دارد، با وی دیدار و گفت و گو کرد.

تهران-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز شنبه همراه با جمعی از وزیران و اعضای دولت تدبیر و امید از رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان عیادت کرد.

یزد - سردار نقدی فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: قرارگاه اصلی فرماندهی و حمایت از گروهک تروریستی داعش، کاخ سفید و سردمداران آمریکایی هستند.



**ورزشی

تهران - تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود و با وجود درخشش مردانش، در دور دوم رقابت های قهرمانی مردان جهان برابر لهستان میزبان این رقابت ها مغلوب شد تا کارش برای صعود به مرحله سوم بسیار سخت و پیچیده شود.



**اجتماعی

تهران بزرگ- استاندار تهران مجموع احکام صادر شده و اجراشده در رابطه با ساخت و سازهای غیرمجاز را مناسب و جدی تر از سال های قبل عنوان کرد و گفت: برخورد جدی با متصرفان اراضی عمومی ضروری است.

قزوین - جشنواره محلی خوشه های زرین انگور روز شنبه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در باغستان های نیکویه از توابع شهرستان تاکستان برگزار شد.



**علمی

گرگان - عضو هیات علمی و استاد دانشگاه علم و صنعت گفت: فیلتر کردن شبکه های اینترنتی کار عبثی است و نمی تواند در دنیای الکترونیکی کارساز باشد.

شبس**1708 ** 1551
کد N500812

وبگردی