آفتاب
عضو ائتلاف دولت قانون عراق:

آمریکا درمبارزه با داعش صادقانه عمل نمی کند

آمریکا درمبارزه با داعش صادقانه عمل نمی کند

تهران- ایرنا- عضو ائتلاف دولت قانون عراق گفت: آمریکا در مبارزه با داعش صادقانه عمل نمی کند زیرا در مقابله با کشورهای حامی این تروریست ها رفتاری دوگانه دارد.

به گزارش خبرگزاری 'کنوزمیدیا'، 'عبدالسلام المالکی' روز شنبه دریک نشست مطبوعاتی به اجلاس اخیر جده اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان در این اجلاس بر معرفی کشورهای عربی و غیرعربی حامی این تروریست ها و توقف کمک آن ها به داعش تاکید و جدیتی نداشتند.

المالکی تصریح کرد: این نشانه یک رفتار دوگانه در این موضوع است زیرا نمی توان درحالی با داعش مبارزه کرد که تعدادی از کشورها با مال و سلاح از آن ها حمایت می کنند.

وی گفت: آمریکا نباید با دوگانگی با این موضوع مبارزه با داعش برخورد کند و باید اهمیت جلوگیری از کمک به این گروهک را به ویژه از سوی کشورهای منطقه جدی بگیرد.

عضو ائتلاف دولت قانون عراق افزود: از آمریکا می خواهیم که جدیت خود را در مقابله با این گروه تروریستی اثبات کند.

نشست وزیران خارجه آمریکا و 10 کشور عربی به میزبانی عربستان پنجشنبه (20 شهریورماه) در جده با هدف حمایت از طرح مورد ادعای 'باراک اوباما' رییس جمهوری آمریکا در مقابله با داعش برگزار شد.

گروه تروریستی داعش که با حمایت غرب و برخی از کشورهای همپیمان آمریکا ایجاد شده، اکنون به گفته دولتمردان غربی به عنوان خطری برای حامیانش مطرح است.

خاورم**632**1010
کد N500490

وبگردی