آفتاب
آیت الله موحدی کرمانی:

هیئت مذاکره کننده رسولان انقلاب اسلامی هستند

هیئت مذاکره کننده رسولان انقلاب اسلامی هستند

سرلوحه کار هیات مذاکره کننده باید سیره امام رضا(ع) در مقابل مامون باشد، مامون دشمن روشن اهل بیت بودکه به یکباره چهره ای باز از خود نشان داد مهم این بودکه امام رضا(ع) از روز اول برنامه تهاجمی خود را در برابر این توطئه شروع کرد ونگذاشت مامون فضا را از دروغ پر کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: هیات مذاکره کننده با غرب باید بدانند رسولان انقلاب اسلامی هستند و باید فضا و پیام انقلاب را منتقل کنندو تا زمانی که خطوط قرمز و عزت مسلمین در مذاکرات رعایت شود تایید رهبری و مردم از هیات مذاکره کننده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله موحدی کرمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مناسبت‌های گوناگون هفته گذشته و هفته پیش رو، به حادثه 17 شهریور اشاره کرد وگفت: آن جنایات بسیار بزرگی بود که توسط شاه رخ داد که طبق آمار حداقل هزار نفر درخیابانها کشته شدند و جنازه های آنها معلوم نشد کجا دفن شد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: همه این موضوعات نشانه‌های ننگی برای رژیم شاه،‌آمریکا و اسرائیل است و نشانه های افتخاری برای مردم ایران و انقلاب اسلامی است.

موحدی کرمانی گفت: جا دارد در این جا سخنی کوتاه با هیات مذاکره کننده داشته باشم. آنها باید بدانند که آمریکا دشمن ملت ایران است و از دشمن نباید انتظار بیشتری جز دشمنی داشت.

این عضو تشخیص مصحلت نظام بابیان اینکه سرلوحه کار هیات مذاکره کننده باید سیره امام رضا(ع) در مقابل مامون باشد تصریح کرد: مامون دشمن روشن اهل بیت بودکه به یکباره چهره ای باز از خود نشان داد مهم این بودکه امام رضا(ع) از روز اول برنامه تهاجمی خود را در برابر این توطئه شروع کرد و نگذاشت مامون فضا را از دروغ پر کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان کرد: امام رضا(ع) از همان ابتدا بیان داشت مامون دروغ می‌گوید و می‌خواهد مرا بکشد و این موضوع را هم در وداع با اهل بیت خود در مدینه و وداع با پیامبر(ص) عرض کردند و خواستند که جلوی دروغ‌های مامون را بگیرند.

این عضو تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار خبرگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان سخن‌های بسیار مهمی را در آن روز بیان کردند که اجمالا می‌توان به این اشاره کرد که نظام سلطه رو به افول و نظام اسلامی به طلوع است.

وی اضافه کرد:در اینجا جا دارد به آیاتی از قرآن در این خصوص اشاره کنم تا کسانی که دلهای آنها از قدرت پوشالی آمریکا ترسیده است و پیروزی را قبول ندارند محکم شود.

موحدی کرمانی گفت: خداوند در قرآن پیروزی و تسلط را شامل حال جند الله و بندگان شایسته خود می داند و باطل را همانند کف روی آب شبیه می کند،در این حالت آب که نافع به حال مردم است ماندنی و باطل رفتنی است.

وی گفت: رهبر انقلاب در آن دیدار به افول نظام غرب اشاره کردند و گفتند نظام غرب بر پایه دروغ برپاست و خودشان به دست خودشان نابود خواهند شد که ما درتاریخ شواهد فراوانی دراین باره داریم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان این که آنچه آنها انجام می دهند وشعار های آنها باطل است تصریح کرد: از یک طرف با مسئله دروغ مواجه هستیم واز طرف دیگر ظلم که هر دو نمی توانند بمانند زیرا حرکتی قسری هستند.

وی گفت: امروز فساد اخلاقی در غرب غوغا می کند که خودشان احساس می کنند در حال نابودی هستند علاوه بر این فساد اخلاقی باید به موقعیت زن اشاره داشت که به عنوان متاع و وسیله جذب به آن نگاه می شود.

موحدی کرمانی گفت: منکر اصلا در نظام غرب عادی و ارزشی شده است ما موضوعاتی همچون همجنسگرایی در آن جا مشاهده می کنیم که چیز عجیبی است که همه این عوامل نشانه های سقوط نظام دروغ غرب است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه حکومت غرب یکی از پایه های آن ظلم است بیان کرد: ظلم نیز حرکتی قسری است و تنها تا زمانی می ماند که روحیه ظلم پذیری در مردم وجود داشته باشد همین که روحیه مقاومت شکل بگیرد این نظام نابود می شود.

موحدی کرمانی با اشاره به استفاده آمریکا از بمب اتم و کشتار 200 هزار نفر و جنایات گوانتانامو، ابوغریب،‌ کودتا علیه دولتهای مستقل و راه اندازی گروههای تروریستی درجهان گفت: همه این موضوعات نشانه های نابودی نظام سلطه غرب و آمریکا می باشد.

وی اضافه کرد: ما شواهدی داریم که نشان می دهد گروههای تروریستی مانند داعش و القاعده از روز اول مورد حمایت آمریکا و عوامل منطقه ای آنها بوده اند و این موضوعات آخرین نقش نظام سلطه خواهد بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: انقلاب ایران ندای عدالت و آزادی را سر داده که همه انسانهای آزاده را به خود جذب کرده است.
وی در پایان گفت: دفاع مقدس و جنگهای حزب الله لبنان و مقاومت غزه همه این موضوعات نشانه هایی برای سقوط پوشالی قدرت آمریکا و غرب است و ما باید قدردان نظام مقدس خود باشیم. 

کد N498287

وبگردی