آفتاب

مفقود شدن قطار در شبکه راه آهن هند

مفقود شدن قطار در شبکه راه آهن هند

دهلی نو - ایرنا - منابع رسانه ای در هند روز جمعه اعلام کردند که یک رام قطار مسافربری در این کشور از 14روز قبل تاکنون مفقود شده است.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری زی نیوز به نقل از مسوولان راه آهن هند گزارش داد که یک قطار مسافربری در مسیر گراکپور به مظفرپور در شمال این کشور از دو هفته گذشته مفقود شده است.

این قطار آخرین بار در ایستگاه حاجی پور در ایالت بیهار دیده شده و پس از حرکت از این ایستگاه هیچ اطلاعی از موقعیت آن به دست نیامده است.

مسوولان راه آهن هند اعلام کردند: گزارش های رسیده حاکی از این است که در تاریخ 25 آگوست (سوم شهریور)، یک قطار باری در ایستگاه گوقلی بازار در مسیر گوراکپور به نارکتگنج در شمال هند از ریل خارج شد و این حادثه سبب تغییر مسیر سایر قطارها گردید.

سپس در مسیر جدید قطارها مجبور به عبور از دوریا، چاپرا و بنارس در ایالت های جنوبی شدند. قطار گوراکپور - مظفرپور نیز در یکی از مسیرهای تعیین شده درحال حرکت بوده است. اما این مسیرها نیز به دلیل اختلال در سیستم راه آهن بسته شد که قطار مفقود شده را مجبور به توقف در ایستگاه حاجی پور کرد.

اکنون پس از 14 روز از باز شدن تمامی مسیرها، این قطار مسافربری به مقصد نرسیده و از موقعیت آن هیچ اطلاعی در دسترس نیست.

جست و جو برای یافتن این قطار مسافربری آغاز شده و شبکه تلویزیونی زی نیوز این حادثه را مشابه ماجرای ناپدیدشدن هواپیمای 'ام اچ ۳۷۰' متعلق به خطوط هوایی مالزی قلمداد کرد.

هند دارای بزرگترین شبکه راه آهن در جهان می باشد.

آساق * 5 * 1519 * 267 *1392
کد N497904

وبگردی