آفتاب
والیبال‌ مردان‌ جهان- لهستان؛| 203742

کواچ دست ولاسکو را خواباند/ ایران مدعی صعود شد

کواچ دست ولاسکو را خواباند/ ایران مدعی صعود شد

تیم ملی والیبال ایران امروز پنجشنبه در سالن لوژنیزکای شهر بیدگوژ لهستان موفق شد در سه ست پیاپی مقابل شاگردان خولیو ولاسکو مقتدرانه به برتری دست یابد.

تیم والیبال ایران با برتری مقابل آرژانتین و شاگردان خولیو ولاسکو به دومین پیروزی پیاپی خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان دست یافت تا خود را به عنوان مدعی صعود از گروه خود مطرح کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی والیبال ایران امروز پنجشنبه در سالن لوژنیزکای شهر بیدگوژ لهستان موفق شد در سه ست پیاپی با نتیجه (25 بر 15، 25 بر 23، 25 بر 16) مقابل شاگردان خولیو ولاسکو مقتدرانه به برتری دست یابد.

مردان کشورمان این بازی را با یک دقیقه سکوت به یاد حسین معدنی مربی فقید تیم ملی والیبال آغاز کردند.

ایران در ست نخست کار دشواری مقابل آرژانتین نداشت و با اتکا به دفاع روی تور سید محمد موسوی و حملات غفور موفق شد با نتیجه 25 بر 15 از سد آرژانتین بگذرد.

آرژانتین در ست دوم با درایت خولیو ولاسکو بازی به مراتب بهتری ارائه کرد و حتی در نتیجه 22 با ایران مساوی کرد اما در نهایت مردان باتجربه تیم ملی والیبال مسابقه را با نتیجه 25 بر 23 به برتری دست یافتند.

در سه ست سوم اما ایران دوباره بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه 25 بر 16 از سد حریف گذشت.

به این ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان به دومین پیروزی پیاپی خود دست یافت تا با 11 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و خود را به عنوان مدعی اصلی صعود از این مرحله معرفی کند. تیم کشورمان دیروز چهارشنبه نیز موفق شده بود استرالیا را شکست دهد.

کد N497377

وبگردی