آفتاب
کنعانی مقدم:

رسانه‌ها شیپور بیدار باش اقتصاد مقاومتی را به صدا درآورند

رسانه‌ها شیپور بیدار باش اقتصاد مقاومتی را به صدا درآورند

رئیس کمیته طرح و برنامه و بودجه کمیسیون تلفیق مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه رسانه‌ها شیپور بیدار باش اقتصاد مقاومتی را به صدا درآورند، اظهار کرد: ما در اقتصاد مقاومتی به دنبال ساختار، سیاست پولی و مالی بازار پول و سرمایه و مدیریت آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، حسین کنعانی مقدم شب گذشته (19 شهریور) در نشستی با خبرنگاران گفت: نقش رسانه در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و اساسی است و رسانه‌ها در به صحنه نگه داشتن مردم بسیار تاثیرگذار هستند.

وی افزود: اگر رسانه‌ها مردم را پای کار نیاورند و در معرفی و تبیین 24 بند رهبری درباره اقتصاد مقاومتی تلاش نکنند و به دنبال سیاه نمایی باشند قطعا این اقتصاد مقاومتی راه به جایی نمی برد.

رئیس کمیته طرح و برنامه و بودجه کمیسیون تلفیق مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: رسانه ها جایگاه خود را در اقتصاد مقاومتی پیدا کنند و اقدامات مسئولان را در این راستا مطالبه کنند.

وی افزود: تا کنون این کارگروه علمی تخصصی در چندین استان برگزار شد و تا کنون رسانه ها سنگ تمام گذاشتند و رسانه ها تلاش کنند که دیدگاه مردم را درباره اقتصاد مقاومتی انعکاس دهند.

کنعانی مقدم با تاکید بر اینکه رسانه‌ها شیپور بیدار باش اقتصاد مقاومتی را به صدا درآورند، اظهار کرد: ما در اقتصاد مقاومتی به دنبال ساختار، سیاست پولی و مالی بازار پول و سرمایه و مدیریت آن هستیم.

وی افزود: بحث استفاده از تهاتر یکی از اقداماتی است که با پیشنهاد رهبری توانسته است قابلیت رقابت را پیدا می کند.

انتهای پیام

کد N497206

وبگردی