آفتاب

موسوی لاری: در مسائل فرهنگی باید از مکانیزم‌های فرهنگی استفاده شود

موسوی لاری: در مسائل فرهنگی باید از مکانیزم‌های فرهنگی استفاده شود

یک عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه در مورد مسائل فرهنگی باید از مکانیزم‌های فرهنگی استفاده شود، گفت: در مسائل فرهنگی شیوه‌های فرهنگی باید مورد استفاده و توجه قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدعبدالواحد موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز در حاشیه مراسم ختم همشیره محمدعلی نجفی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اظهارات اخیر سیدمحمد خاتمی مبنی بر اینکه استراتژی اصلاح‌طلبان تعامل با حاکمیت و گروه‌های رقیب است، خاطرنشان کرد: من در جریان صحبت‌های ایشان نیستم اما طبیعی است که منظور آقای خاتمی از رقبا، رقبایشان در جریان اصول‌گرایان است که امکان این تعامل نیز وجود دارد.

وی در مورد اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه نمی‌شود همه چیز را با دیوار و ون درست کرد، اظهارکرد: آقای روحانی واقعیتی مطرح کرده‌اند که باید با مسائل فرهنگی با مکانیزم‌های فرهنگی مقابله کرد.

موسوی لاری اضافه کرد: با بگیر و ببند مشکل حل نمی‌شود البته این سخن بدین معنا نیست که قانون اجرا نمی‌شود بلکه بدین معناست که باید در مسائل فرهنگی از شیوه‌های فرهنگی استفاده شود.

این عضو مجمع روحانیون مبارز در پایان اظهار کرد: آنچه که ساختارشکنی اجتماعی باشد و با هنجارهای جامعه منطبق نباشد نوعی بیماری به حساب می‌آید.

انتهای پیام

کد N497097

وبگردی