آفتاب
رییس کمیسیون آموزش:

به دلیل وجود مشکلات گذشته دولت نتوانست برنامه‌ریزی منسجمی برای رکود داشته باشد

به دلیل وجود مشکلات گذشته دولت نتوانست برنامه‌ریزی منسجمی برای رکود داشته باشد

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل وجود مشکلات در یک سال گذشته که ارث دولت قبل بود، دولت یازدهم نتوانست برنامه‌ریزی منسجمی برای شکستن رکود داشته باشد. اما با لایحه ای که اخیرا به مجلس ارائه شده، امیدواریم مجلس بتواند قانونی تصویب کند که در خروج از رکود و توسعه فضای و کسب و کار گره گشایی نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، محمدمهدی زاهدی صبح امروز در نخستین جشنواره اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تجلیل از واحدهای تولیدی حامی حقوق مصرف کنندگان استان کرمان اظهار کرد: یکی از بحث‌های اقتصاد دانش بنیان در راستای اقتصاد مقاومتی، مصرف کننده است و نمی توانیم بگوییم اقتصاد مقاومتی و مصرف کننده جدای از هم هستند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی با نوآوری و خلاقیت ارتباط دارد و اقتضای رنج، مزاحمت و اقتصاد مضیقه ای نیست.

زاهدی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی باید مصرف کننده را از چند جهت در نظر بگیریم و در مطالعات انجام شده اقتصاد مقاومتی به موضوع مصرف کننده از دید تولیدکننده کمتر توجه شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: برگزاری جشنواره امروز نشان می دهد که تولیدکنندگان در این زمینه وارد شده و در شرایط سخت اقتصادی کنونی، به این عرصه ورود کرده اند.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم هر جا که می توانیم شرایط را برای تولید بیشتر فراهم کنیم، افزود: به دلیل وجود مشکلات در یک سال گذشته که ارث دولت قبل بود، دولت یازدهم نتوانست برنامه ریزی منسجمی برای شکستن رکود داشته باشد. اما با لایحه ای که اخیرا به مجلس ارائه شده، امیدواریم مجلس بتواند قانونی تصویب کند که در خروج از رکود و توسعه فضای و کسب و کار گره گشایی نماید.

زاهدی با اشاره به حقوق مصرف کنندگان گفت: اگر کیفیت کالا پایین باشد و اگر خدمت رسانی پس از فروش نداشته باشیم، حتما کم فروشی کرده ایم.

وی تاکید کرد: از شرکت های بزرگ استان کرمان مانند مس و گل گهر می خواهیم اولویت خرید محصولات مورد نیاز را به محصولات تولیدی استان بدهند و از محصولات با کیفیت و مورد اعتماد استان استفاده نمایند.

انتهای پیام

کد N497056

وبگردی