آفتاب

ابراز نگرانی رژیم صهیونیستی نسبت به تاثیر مساله داعش بر روابط تهران - واشنگتن

ابراز نگرانی رژیم صهیونیستی نسبت به تاثیر مساله داعش بر روابط تهران - واشنگتن

مقامات رژیم صهیونیستی در حالی که می‌گویند از تلاش‌های آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف جهت مبارزه با داعش خرسند هستند در مورد نزدیک شدن روابط واشنگتن - تهران به دلیل این مساله ابراز نگرانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از خبرگزاری فرانسه، آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با یک شبکه رادیویی، گفت: من از تلاش‌های دولت آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف علیه داعش استقبال می‌کنم و امیدوارم که این تلاش‌ها به موفقیت برسد.

رژیم صهیونیستی در حالی که از این تلاش‌های آمریکا استقبال کرده است از تاثیرگذاری مساله داعش بر روابط تهران - واشنگتن ابراز نگرانی می‌کند.

هم‌چنین معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که روابط بسیار نزدیکی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم دارد در مورد نزدیک شدن روابط میان ایران و آمریکا ابراز نگرانی کرد.

او در این باره گفت: ممکن است آمریکایی‌ها برای مقابله با داعش در عراق و سوریه در برابر ایران از خود انعطاف نشان دهند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همواره یکی از مخالفان اصلی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بوده است.

ایران و شش قدرت جهانی در نوامبر سال گذشته به توافقی اولیه دست یافتند که منجر به کاهش تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و تعلیق بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای این کشور شد.

رژیم صهیونیستی همواره نسبت به حصول یک توافق میان این کشورها که به ایران اجازه می‌دهد برنامه هسته‌ای‌اش را دنبال کند، ابراز نگرانی کرده است.

انتهای پیام

کد N496064

وبگردی