آفتاب

اندیشمند لبنانی دولت های اسلامی را به حمایت بیشتر از فلسطین فراخواند

اندیشمند لبنانی دولت های اسلامی را به حمایت بیشتر از فلسطین فراخواند

تهران- ایرنا- دکتر ˈمحمد نمر زغموتˈ رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان با اشاره به توطئه های صهیونیستی برای خلع سلاح مقاومت، دولت های اسلامی را به تلاش بیشتر در جهت حمایت از آرمان ملت فلسطین فراخواند.

دکتر زغموت در حاشیه همایش بین المللی علمای مسلمان در حمایت از فلسطین، به خبرنگار ایرنا گفت: جنگ غزه ثابت کرد که رژیم صهیونیستی توان نابودی مقاومت را ندارد.

زغموت در اشاره به پیروزی فلسطینیان در برابر تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: این رژیم غاصب باید آرزوی خلع سلاح مقاومت را به گور ببرد.

وی همچنین نقش روشنگرانه علمای اسلامی و آگاه سازی افکار عمومی درباره مقاومت فلسطین را حائز اهمیت خواند و اضافه کرد: ارائه تصویری واقعی از اسلام و صیانت از همگرایی مسلمانان در مقابله با اهداف شوم رژیم صهیونیستی از دیگر وظایف اندیشمندان مسلمان است.

این اندیشمند لبنانی از کشورهای مسلمان نیز خواست که اختلافات جزیی را کنار بگذارند و برای مبارزه با گروه های تکفیری که آفت اسلام هستند، بسیج شوند.

همایش بین المللی علمای جهان اسلام در حمایت از فلسطین که با حضور پرشماری از علما و شخصیت های مسلمان دیروز در تهران آغاز شد، عصر امروز پایان می یابد.

رسانام** 1453**2017
کد N495997

وبگردی