آفتاب

نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات آموزشی در مصلی تهران گشایش یافت

نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات آموزشی در مصلی تهران گشایش یافت

تهران-ایرنا- نخستین جشنواره ونمایشگاه محصولات کاربردی مد و لباس ایرانی و اسلامی و کیف و کفش، نوشت افزار و تجهیزات آموزشی در مصلی تهران با حضور مدیرکارگروه مد و لباس ایرانی صبح امروز (چهارشبنه) آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگارهنرهای تجسمی ایرنا مدیر کار گروه مد و لباس ایرانی اسلامی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه افزود:این نمایشگاه با معرفی محصولات ایرانی وتوانمندی های هنرمندان ایرانی توسط بخش خصوصی با ارائه محصولات جدید و مدل هایی که مطابق با اهداف انقلاب اسلامی ایرانی است آغاز به فعالیت کرده است.

'حمید قبادی' خاطر نشان کرد: سعی شده تا در این نمایشگاه مردم به راحتی بتوانند به محصولات ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار محصول در این نمایشگاه در معرض دید و فروش قرار گرفته است افزود: نمایشگاه با مساحت بالغ بر 35 هزار مترمربع با 250 غرفه در 5 گرایش خدمات ارائه شده است که امیدواریم شاهد استمرار و افزایش این فعالیت ها درسال های آینده باشیم.

قبادی گفت: طراحان لباس و کیف و کفش در چهار چوب الگوهای اسلامی در این نمایشگاه و تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی با نمادها و نمونه های اسلامی با صدها نمونه خارجی برابری می کند که نشان دهنده ظرفیت بالای ایرانیان است.

اولین جشنواره ونمایشگاه محصولات کاربردی مد و لباس ایرانی اسلامی و کیف وکفش و نوشت افزار از 19 تا 28 شهریورماه جاری در شبستان مصلی امام خمینی(ره) برپا می شود.

در این نمایشگاه و جشنواره 700 شرکت داخلی در حوزه های مد و لباس و فرهنگی در بخش حجاب و عفاف،پوشاک مردان، پوشاک بانوان،مدارس،لوازم التحریرکیف وکفش و تجهیزات کمک آموزشی برگزار می شود.

همچنین بخش های جنبی شامل نشست های آموزشی و تخصصی ، کارگاه های دوخت پارچه ؛جشن عاطفه ها ،مسابقه و نمایش لباس بوده که ساعت بازدید از این جشنواره و نمایشگاه از 10 صبح تا 21 شب است.

فراهنگ(3)**9338**1569
کد N495143

وبگردی