آفتاب

سفیر فلسطین: پیروزی مقاومت فلسطین موجب یاس صهیونیست ها شده است

سفیر فلسطین: پیروزی مقاومت فلسطین موجب یاس صهیونیست ها شده است

تهران- ایرنا- ˈصلاح زواویˈ سفیر فلسطین در تهران نتیجه بخشی پایداری فلسطینیان در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه را موجب گسترش یاس و نومیدی در میان صهیونیست ها دانست.

به گزارش ایرنا، زواوی در حاشیه همایش بین المللی علمای مسلمان در حمایت از مقاومت فلسطین، با اشاره به پیروزی مردم فلسطین در برابر تهاجم نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه گفت: 'هم اکنون یاس و ناامیدی شدیدی بر صهیونیست ها حاکم شده است.'

وی همچنین از گرایش فزاینده ساکنان تل آویو و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی به مهاجرت از این شهرها خبر داد و دلیل آن را مشکلات روانی ناشی از مواجهه صهیونیست ها با توانمندی حماس در واکنش موشکی به تهاجمات آنها دانست.

این مقام فلسطینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به وجود مقبره 400 هزار تن از صحابه پیامبر اسلام (ص) و شمار زیادی از انبیاء الهی در فلسطین، اضافه کرد: اندیشمندان و علما وارثان انبیا هستند و مسئولیت بزرگی در دفاع از قبله اول مسلمانان جهان و حرم شریف مسجد الاقصی دارند.

وی ضمن تقدیر از مسئولان جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری همایش، این رویداد را در تشویق کشورهای اسلامی به مبارزه با رژیم صهیونیستی موثر دانست.

زواوی به حمایت ایران از فلسطین از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید امام خمینی(ره) بر آزادی قدس اشاره کرد و گفت: آیت الله خامنه ای نیز با پیمودن راه امام، مسئله فلسطین را همچنان مهمترین مسئله جهان اسلام می دانند.

وی با آرزوی سلامتی کامل برای رهبر معظم انقلاب، برای ایشان سلامتی و طول عمر آرزو کرد.

همایش بین المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین طی دو روز سه شنبه و چهارشنبه در تهران به کار خود ادامه می دهد و شرکت کنندگان در ضمن کمیسیون های تخصصی آن به گفت و گو درباره موضوعات مختلف مرتبط با منطقه و مقاومت می پردازند.

رسانام** 1453**2017
کد N494690

وبگردی