آفتاب
کنفرانس نقش علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین

علامه سیدعلی فضل‌الله: با مذاکره و سازش نمی‌شود با رژیم صهیونیستی برخورد کرد

علامه سیدعلی فضل‌الله: با مذاکره و سازش نمی‌شود با رژیم صهیونیستی برخورد کرد

رییس موسسات آیت‌الله مرحوم فضل‌الله گفت: با مذاکره و سازش نمی‌شود با رژیم صهیونیستی برخورد کرد. باید مواظب باشیم که تاریخ تکرار نشود و فتنه‌های مذهبی و فرقه‌یی دوباره در منطقه تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علامه سیدعلی فضل‌الله، رییس موسسات آیت‌الله العظمی مرحوم فضل‌الله از کشور لبنان در کنفرانس بین‌المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین با بیان این‌که حضور رژیم صهیونیستی در منطقه به منظور چپاول ثروت‌های مادی و معنوی منطقه است، اظهار کرد: حمایت از مقاومت و مردم غزه از فرمایشات امام راحل است که اکنون حکومت ایران نیز آن را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: حضور رژیم صهیونیستی در سرزمین اسلام با هدف تسلط نظامی بر تمام کشورها است و حضور آن‌ها مانع صداهای آزادی‌خواهانه می‌شود و به دنبال ایجاد فتنه در منطقه هستند.

فضل‌الله در پایان گفت: اگر علمای اسلام جهت‌گیری‌های‌شان را درست کند رژیم صهیونیستی نابود می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه این همایش بین‌المللی علامه مولانا سمیع‌الحق از علمای اسلامی پاکستان با بیان این‌که مسأله فلسطین از 60 سال پیش تاکنون حل نشده است، اظهار کرد: فلسطین مسأله بزرگی است که ما تاکنون کاری برایش انجام نداده‌ایم. خطر بزرگی که جهان اسلام را تهدید می‌کند اختلاف میان شیعه و سنی است.

این عالم اسلامی پاکستان افزود: دشمن اکنون از مراکز دینی ما به عنوان مراکز تروریسم نام می‌برد و رسانه‌های‌شان نیز این‌چنین تبلیغاتی دارند ولی مقاومت و جهاد ثابت کرد که اسلام همواره پیروز است. اکنون آمریکا در عراق و افغانستان حضور دارد و در این دو کشور هم‌چون یک میدان جنگ عمل می‌کنند.

انتهای پیام

کد N493819

وبگردی