آفتاب

جنتی: فتنه‌گران نقشه‌های بدی دارند

جنتی: فتنه‌گران نقشه‌های بدی دارند

دبیر شورای نگهبان گفت: فتنه‌گران گمان می‌کنند راه برای بازگشت مجددشان باز شده، آن‌ها نقشه‌های بدی در سر دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، آیت‌ الله احمد جنتی در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور با تاکید بر این‌که «از سال 88 تاکنون گفته شده فتنه خط قرمز است و رهبر معظم انقلاب بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند» ادامه داد: چطور هم‌اکنون برخی از خط قرمز فتنه عبور کرده‌اند؛ چرا عده‌ای نمی‌فهمند که فتنه خط قرمز است.

وی با بیان این‌که «متاسفانه درحال حاضر این خط فتنه درحال شکسته شدن است» افزود: به نظر فتنه‌گران راه برای ورود مجدد آن‌ها باز شده، بدانید که آن‌ها نقشه‌های بدی در سر دارند. متاسفانه این افراد به صورت آشکار و نه در خفا و با ترس و لرز، صحبت می‌کنند، چرا باید کار به اینجا برسد؟ چرا باید معاویه و عمروعاص را نشناسیم؟

وی با تاکید بر این‌که «گوش مردم به رسانه‌هاست» خاطرنشان کرد: در این راستا باید اصحاب قلم و رسانه ورود پیدا کنند؛ فتنه‌گران خطر بزرگی نیستند، اما خطر کوچکی نیز به شمار نمی‌روند، ما این خطر را باید دفع کنیم.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که «این گردهمایی‌ها در درجه نخست باید یک محصول معنوی داشته باشد؛ چراکه در کنار بارگاه رضوی برگزار می ‌شود»، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید سبب تقویت روحیه معنوی افراد شود؛ چراکه بزرگترین مشکل ما این است که در بعد معنوی و اخلاقی کمبود داریم.

وی با تأکید بر این‌که «باید به الگوهای خوبی که در اطراف‌مان داریم توجه کنیم»، افزود: بسیاری از این الگوها قابل درک هستند، برخی دیگر را هم از آثارشان بهره می‌بریم، یکی از این الگوها را می‌توان حاج‌ رحیم ارباب نام برد که حتی یکبار هم در طول عمرشان غیبت نکردند و غیبت نشنیدند.

وی شناخت نسبت به زمان و وضع موجود کشور را از مهمترین فواید این گردهمایی برشمرد و افزود: یک مسلمان ساده نمی‌تواند نسبت به اوضاع کشورش بی ‌تفاوت باشد، چه برسد به روحانیان و ائمه ‌جمعه؛ چرا که اسلام‌آگاهی‌ خواه است.

انتهای پیام

کد N493707

وبگردی