آفتاب

احمدی مقدم:تلاش نیروی انتظامی دوری از تنش و اتخاذ رویکردهای قانونی است

احمدی مقدم:تلاش نیروی انتظامی دوری از تنش و اتخاذ رویکردهای قانونی است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: موضوع اصلی ما قانون است و ما استانداران و فرمانداران را نماینده حاکمیت در نقاط جغرافیایی می دانیم و تلاش می کنیم ضمن دوری از تنش با اتخاذ پیوسته رویکردهای قانونی وظائف و مأموریت ها را دنبال کنیم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت کشور، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم در گردهمایی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریهای سراسر کشور طی سخنانی به تبیین اهداف، برنامه ها و چالش های مهم در نیروی انتظامی پرداخت.

وی با اشاره به توفیقات به دست آمده در حوزه های اجتماعی، آموزشی، تقویت اقتدار و افزایش رضایت عمومی و ایجاد حسن ظن عمومی و بازمهندسی انجام شده در نیروی انتظامی گفت: تغییر چهره نیروی انتظامی از یک چهره مقتدر و خشن به چهره ای نرم و دارای قدرتی همراه با تفاهم با مردم، حاصل این اقدامات است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز اشراف اطلاعاتی و افزایش قدرت پیش بینی ما موجب شده که با پیش بینی وقوع حادثه، مانع بروز بحران در منطقه باشیم.

احمدی مقدم با اشاره به گسترش خدمات فن آوری در نیروی انتظامی از افزایش توان فعالیت در سطح کشور با استفاده از این خدمات خبر داد و گفت: واکنش سریع در سازماندهی برنامه ها از دیگر اقدامات می باشد.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای اصلی ما پیگیری هماهنگی های لازم بین دستگاههای امنیتی می باشد، تصریح کرد: تلاش نیروی انتظامی در مهار سرقت و تشدید کنترل مرزها موفقیت آمیز بوده است.

سیام**7261 **1449
کد N492021

وبگردی