آفتاب
امیر خوش‌خبر عنوان کرد؛

درخواست ویژه ملی‌پوشان والیبال ایران از مسئولان

درخواست ویژه ملی‌پوشان والیبال ایران از مسئولان

اعضای تیم ملی والیبال که ماه‌های زیادی را دور از خانواده خود سپری کرده اند خواستار حضور خانواده هایشان در بازیهای آسیایی اینچئون شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی‌پوشان والیبال ایران که این روزها در لهستان به سر می‌برند از روز دهم فروردین ماه گذشته برای آماده‌سازی خود در رقابتهای لیگ جهانی، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی اینچئون اردوهای داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته‌اند و ماه‌ها دوری از خانواده خود باعث شده تا شرایط بدی پیدا کنند.

به همین خاطر ملی‌پوشان کشورمان خواستار حضور خانواده‌های‌شان در بازی‌های آسیایی اینچئون شدند و به واسطه سعید معروف کاپیتان تیم ملی از سرپرست تیم ملی خواستار این شدند تا درخواست خود را به مسئولان فدراسیون انتقال دهند.

امیر خوش خبر در این رابطه گفت: اگر مسئولان بخواهند، می‌توانند خانواده اعضای تیم ملی را در قالب یک تور به کره ببرند تا بچه‌ها از دیدن خانواده‌شان روحیه بگیرند. دوری از خانواده بازیکنان را کلافه کرده و در بازده کارشان در تیم ملی هم تاثیر منفی می‌گذارد.

وی همچنین عنوان کرد: وقتی از تیم ملی نتیجه می‌خواهیم فقط نباید درخواست خودمان را شرط بدانیم. بلکه باید به درخواست ملی‌پوشان هم توجه کنیم. این بازیکنان ماه‌ها در خدمت تیم ملی بوده‌اند و حالا دیگر از دوری خانواده‌شان به ستوه آمده‌اند. برای همین به من ماموریت داده‌اند که درخواست‌شان را پیگیری کنم.

کد N490895

وبگردی