آفتاب

درخواست ملی‌پوشان والیبال؛ خانواده‌هایمان را به اینچئون بیاورید

درخواست ملی‌پوشان والیبال؛ خانواده‌هایمان را به اینچئون بیاورید

ملی‌پوشان والیبال درخواست کرده‌اند خانواده‌هایشان هم به اینچئون اعزام شوند.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان والیبال به واسطه سعید معروف درخواست خود را به امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی ارائه کردند.

آنها خواستار این شده اند به دلیل این که مدت زیادی است خانواده خود را ندیده‌اند، شرایطی ایجاد شود تا خانواده هایشان به اینچئون سفر کنند تا در جریان بازیهای آسیایی در کنار خانواده‌های خود باشند.

سرپرست تیم ملی ماموریت یافته تا خواسته ملی پوشان را با مسئولین در میان بگذارد و به انجام برساند. خوش خبر در همین رابطه گفت: اگر مسئولین بخواهند، می توانند خانواده تیم ملی را در قالب یک تور به کره ببرند تا بچه ها از دیدن خانواده شان روحیه بگیرند. دوری از خانواده بازیکنان را کلافه کرده و در بازده کاری‌شان در تیم ملی هم تاثیر منفی می گذارد.

سرپرست تیم ملی با اشاره به پرتعداد بودن مسابقات والیبال در جهان افزود: شرایط والیبال با رشته های دیگر متفاوت است. هیچ رشته ای مثل والیبال اینقدر مسابقه جهانی ندارد. یکی که تمام می شود، یکی دیگر شروع می شود. تیم ها دائم در مسابقه اند. تیم هایی هم که مدعی اند، باید مدام تمرین کنند. این است که بازیکنان نمی توانند در کنار خانواده شان باشند.

خوش خبر خاطر نشان کرد: وقتی از تیم ملی نتیجه می خواهیم فقط نباید درخواست خودمان را شرط بدانیم. بلکه باید به درخواست ملی پوشان هم توجه کنیم. این بازیکنان ماه ها در خدمت تیم ملی بوده اند و حالا دیگر از دوری خانواده شان به ستوه آمده اند. برای همین به من ماموریت داده اند که درخواست شان را پیگیری کنم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N490260

وبگردی