آفتاب
مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران :

خیرین پرچمدار خدمات موثر در بخش بهداشت و درمان کشور هستند

خیرین پرچمدار خدمات موثر در بخش بهداشت و درمان کشور هستند

تهران- ایرنا- مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به اینکه بخش درمان یکی از دغدغه های مردم کشور است گفت: خیرین پرچمدار خدمات موثر در بخش بهداشت و درمان کشور هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، غلامرضا محمدی زاده روز یکشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه احداث بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی در موقوفه عمیدی با اشاره باینکه امسال سال خوبی برای عمران و آبادانی در بخش درمان بوده است گفت: بخش درمان یکی از دغدغه های مردم این جامعه است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: امیدواریم با کمک خیرین و نیکوکاران در این بخش بتوانیم بسیاری از مسائل را سامان دهیم.

وی با تاکید براینکه برای درمان بیماران سوانح سوختگی هزینه های زیادی مصرف می شود گفت: امیدواریم این موقوفه عمیدی نوری در این بخش بتواند کمک حال مردم کشور باشد.

وی درخصوص موقوفه دکتر افشین که به منظور احداث بیمارستان روانی در حال احداث است گفت: امیدواریم این موقوفه نیز به درمان این بخش از بیماران کمک کند.

محمدی زاده درخصوص بیمارستان بیماران سرطانی روحانی نژاد نیز افزود: عملیات احداث این بیمارستان در پایان شهریورماه آغاز می شود.

وی درخصوص بیمارستان خیریه روحانی نژاد افزود:اوراق وقفی این بیمارستان برای مشارکت مردم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و خیرین می توانند با خرید هر یک از این سهام در ساخت این بیمارستان خیریه مشارکت داشته باشند.

وی درخصوص بیمارستان دکتر عمیدی نوری گفت: زمین این بیمارستان که در خیابان مطهری تهران واقع شده وقفی است و امیدواریم با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و خیرین ساخته و تجهیز شود.

اجتمام(3)**3377**م.ب**1856
کد N489807

وبگردی