آفتاب

نماینده کرمان: آمریکا از توسعه علم در ایران وحشت دارد

نماینده کرمان: آمریکا از توسعه علم در ایران وحشت دارد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا از توسعه علم در ایران وحشت دارد و انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه شنبه در جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجد امام رضا (ع) کرمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بواسطه توسعه علمی که در آن بوجود آمده امروز به یکی از کشور های مطرح در جهان تبدیل شده است، گفت: امروز در جهان قدرت از آن کسانی است که در زمینه علم و دانش حرف اول را بزنند.

نائب رئیس کمیسیون مشترک بررسی لایحه حمایت از تولید، ایران اسلامی را پیشتاز علم و دانش در منطقه و جهان دانست و بیان کرد: جایگاه علم و دانش مهمترین جایگاهی است که در مکتب اسلام تبیین شده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از توسعه علم در ایران وحشت دارد و انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدن به این جایگاه علمی خودباوری می خواست که امام خمینی (ره) به مردم ایران داد، یادآور شد: پیش از انقلاب خبری از المپیادهای علمی در کشور نبود ولی امروز حتی دانش آموزان ما در المپیادهای مختلف علمی در جهان حائز رتبه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه این خودباوری، عزت نظام مقدس اسلامی است، خاطر نشان کرد: صیانت از این سرمایه بزرگ یک وظیفه همگانی و تکلیف است.

انتهای پیام

کد N488709

وبگردی