آفتاب
بانک:

بحث نامه‌ها در سفرهای رئیس جمهور به خاطر حفظ عزت مردم حذف شد

بحث نامه‌ها در سفرهای رئیس جمهور به خاطر حفظ عزت مردم حذف شد

بحث نامه‌ها با توجه به اینکه مردم دچار زحمت نشوند و فضای نامناسبی که با عزت آنان متناقض باشد ایجاد نشود حذف شد و تمامی درخواست‌های مردم از طریق سامانه سامد و تلفن 111 انجام می‌شود.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه تمامی درخواست های مردم که توسط سامانه سامد در خراسان رضوی دریافت می شود ظرف 20 روز پاسخ داده خواهند شد گفت: بحث نامه‌ها در سفرهای استانی رئیس جمهور به خاطر حفظ عزت مردم حذف شد.
به گزارش ایلنا، مرتضی بانک در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری سامانه  سامد در مشهد افزود: بخش عظیمی از درخواست‌های مردم در سامانه سامد مربوط به حوزه اشتغال، ازدواج، درمان و کمک‌های موردی همچون جهیزیه و وام است.

وی افزود: بحث نامه‌ها با توجه به اینکه مردم دچار زحمت نشوند و فضای نامناسبی که با عزت آنان متناقض باشد ایجاد نشود حذف شد و تمامی درخواست‌های مردم از طریق  سامانه سامد و تلفن 111 انجام می‌شود.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بخشی از درخواست‌های مردمی اشتغال عمومی است گفت: به‌طور طبیعی اشتغال از مهمترین امور برای دولت است و تقاضای مردمی نشان می‌دهد که در این حوزه مشکل عمده و جدی وجود دارد، همچنین وضعیت تحصیلی و بیکاری میان  افراد جویای کار مشخص می‌شود.

سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) همزمان با سفر رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت به خراسان رضوی با هدف بهبود و تعمیق هرچه بیشتر ارتباط مؤثر مردم با دولت تدبیر و امید فعال شده است، این سامانه با شماره تلفن 111 از ساعت هشت صبح دیروز جمعه (14 شهریور) کار خود را با 900 اپراتور در چهار نوبت کاری به‌صورت شبانه‌روزی آغاز کرده است و تا روز دوشنبه 17 شهریور فعال خواهد بود.

کد N488220

وبگردی