آفتاب

وزیر اطلاعات: وحدت در کشور از رسالتهای دولت تدبیر و امید است

وزیر اطلاعات: وحدت در کشور از رسالتهای دولت تدبیر و امید است

تربت حیدریه - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت: یکی از نخستین رسالتهای دولت تدبیر و امید تحکیم و تعمیق وحدت در کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمود علویˈ روز شنبه در دیدار با مردم در مسجدجامع شهر دولت آباد واقع در جنوب استان خراسان رضوی افزود: دولت جدید به جای فخرفروشی به مردم خدمتگذار بوده و در جهت آسایش و آرامش مردم ایران قدم برداشته تا بتوانند چرخ صنعت را به حرکت درآورند.

وی گفت: باید بر جامعه ایران فرهنگ برادری حاکم باشد تا بتوانیم در عرصه اقتصاد نیز پیشرفت کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به تنش های سیاسی در برخی دولتهای گذشته اظهار داشت: نخستین کاری که دولت تدبیر و امید در دستور کار خود قرار داد پایان دادن به این تنش ها بوده است.

وی افزود: سیاست دولت بر این است که باید مردم در سراسر کشور امکان کار و فعالیت داشته و در آسایش به سر ببرند.

علوی گفت: تکیه گاه اقتصاد پویا و امنیت پایدار به ایمان و فرهنگ انسانها است لذا سرزمینی که ایمان دارد از آرامش، امنیت و اطمینان برخوردار است.

وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه رشد اقتصادی برای مردم از وظایف دولت است لذا این دولت نیز باید در جهت تامین اشتغال، عمران و آبادانی کشور گام بردارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه رییس جمهور دولت جدید را در شرایط نامطلوب اقتصادی تحویل گرفت، گفت: این دولت به رغم مشکلات اقتصادی فراوان توانست 27 درصد بودجه عمرانی را پرداخت کند تا کارگاهها فعال بمانند.

علوی افزود: امسال وضعیت اقتصادی دولت بهتر است که امیدواریم با برادری و وحدت میان مردم و دولتمردان در مقام خدمت توفیق بیشتر پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: در سالهای قبل هر سال دولت هزار میلیارد ریال درآمد داشت که هم اینک این درآمدها نیست لذا باید دوباره شروع به ساختن و رفع تحریم ها کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید به سمت اقتصاد مقاومتی برویم، گفت: مدیران باید شاکله اقتصاد مقاومتی را پایه ریزی کرده و بر اساس آن ساختار اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب را اجرا کنند.

ˈدولت آبادˈ مرکز شهرستان 72 هزار نفری زاوه در فاصله 174 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

2691/660/ 3404
کد N487867

وبگردی