آفتاب

امام جمعه مشهد: امیدواریم با اقدامات دولت اطراف حرم مقدس از ویرانی نجات پیدا کند

امام جمعه مشهد: امیدواریم با اقدامات دولت اطراف حرم مقدس از ویرانی نجات پیدا کند

ایسنا نوشت:

آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم سخنرانی عمومی رییس جمهور در صحن جامع رضوی با تبریک میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: تشرف افتخارآمیز رئیس جمهور محبوب و فرزانه، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی را به آستان بوسی حضرت ثامن الحجج (ع) خیر مقدم عرض می‌کنم.

وی با بیان این‌که امیدوارم در این ایام پرفضیلت و در هشتمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات محترم دولت به آستان مقدس امام هشتم(ع) از رأفت تامه و کامله علی ابن موسی الرضا(ع) برخوردار باشند، تصریح کرد: امید است توفیقات این دولت کریمه تحت مدیریت داهیانه و ارزشمند رئیس جمهور در جهت تعالی و پیشرفت اهداف مقدسه انقلاب مقدس اسلامی در پرتو منویات حکیمانه مقام معظم رهبری با توفیقات کامل حاصل شود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امیدواریم دولت یازدهم و مدیریت آن به عنوان پردرخشش‌ترین دوران‌های مدیریت این نظام خاطره‌اش در ذائقه این ملت برای نسل‌های آینده باقی بماند.

وی با بیان این‌که امیدواریم با توجهات خاص و در پرتو مدیریت‌های حساب شده کارگزاران این دولت، این سرزمین شخصیت قدسی‌اش توسعه پیدا کند، افزود: امیدواریم با اجرای مدیریت‌های شهری و استانی در سایه رهنمودهای رئیس جمهور محترم بر قدسیت این استان و معنویت آن افزوده شود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ساخت و ساز مبتنی بر موقعیت حرم قدسی اما رضا باید هر چه زودتر به وضعیت مطلوب خود برسد.

 

45503

کد N487770

وبگردی