آفتاب

رییس جمهور /3/:باید برای رونق دست به دست هم بدهیم

رییس جمهور /3/:باید برای رونق دست به دست هم بدهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس‌جمهور در ادامه با تاکید بر این‌که برای ما ایرانی بودن، پیرو خط امام بودن، وحدت سرزمین، انقلاب اسلامی و ادامه راه انقلاب و شهیدان و همچنین حمایت از همدیگر افتخار است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبری فرموده‌اند که حمایت از دولت وظیفه همه است امروز انجام این وظیفه افتخار همه ماست.

وی با بیان این‌که هر چه به دست آورده‌ایم، از حمایت و تلاش و ایثار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: ما امروز در مسیر توسعه ایران عزیز و قدرتمند قرار داریم. ما امروز یکی پس از دیگری بر مشکلات اقتصادی فائق آمده و خواهیم آمد.

روحانی همچنین با اشاره به رسیدن نرخ رشد تورم به کمتر از 20 درصد تا پایان سال 93، تاکید کرد: ما توانسته‌ایم رشد سریع تورم را مهار کنیم و بیش از آنکه پارسال قول داده بودیم و گفته بودیم که تا پایان سال نرخ تورم به 25 درصد می‌رسد امروز می‌توانیم با قدرت بشارت دهیم که پایان سال امسال ان‌شاءالله رشد تورم به مراتب پایین‌تر از 20 درصد خواهد بود.

رییس دولت تدبیر و امید همچنین با اشاره به قول دولت در مورد غلبه بر رکود با بیان این‌که طرح لازم برای عبور از رکود را آماده کرده‌ایم و بخش‌هایی از آن که به قانون نیاز داشت را تقدیم مجلس کرده‌ایم، تاکید کرد: امروز در کنار مضجع شریف علی‌بن موسی‌الرضا (ع) اعلام می‌کنیم که خوشبختانه از رکود عبور کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: محاسبات سه ماهه اول سال 93 به ما اعلام می‌کند که دولت از رکود عبور کرده است و امروز روزی است که باید برای رونق دست به دست هم بدهیم.

روحانی تصریح کرد: امسال ما در زمینه انرژی، نفت و گاز شاهد تحول چشمگیری خواهیم بود.

ادامه دارد....

کد N487648

وبگردی