آفتاب

شرط رژیم صهیونیستی برای دادن اجازه ساخت بندر در نوار غزه

شرط رژیم صهیونیستی برای دادن اجازه ساخت بندر در نوار غزه

تهران- ایرنا- ˈمئیر شطریتˈ یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی تصریح کرد که این رژیم به یک شرط به فلسطینی ها اجازه می دهد در نوار غزه بندر بسازند و آن شرط هم دست برداشتن مقاومت از سلاح هایش است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری اردنی ˈجی بی سی نیوزˈ شطریت، گفت: اگر جنبش حماس بپذیرد از سلاح های خود دست بردارد، اسراییل می تواند به فلسطینی ها اجازه دهد در نوار غزه بندر بسازند.

وی اذعان کرد: ساخت بندر 10 سال زمان نیاز دارد، اما ارتش اسراییل می تواند طی یک روز آن را ویران کند.

مقاومت فلسطین بارها تاکید کرده که به هیچ عنوان حاضر نیست از سلاح های خود دست بردارد و اشغالگران باید از سرزمین فلسطین خارج شوند و آن جا را به صاحبان اصلی آن بازگردانند.

نیروهای مقاومت، مقاومت در مقابل اشغالگران را حق مسلم خود می دانند و بارها تاکید کرده اند که تا زمان آزادی کامل فلسطین به مبارزات خود ادامه می دهند.

کارشناسان این سخنان مقام رژیم صهیونیستی را به نوعی فرار به جلو می دانند و می گویند این رژیم مجعول می خواهد به زور اسلحه خود را صاحب حق و صلح طلب نشان دهد و این در حالی است که دست این رژیم به خون هزاران فلسطینی آلوده و سرزمین آن ها را به زور غصب کرده است.

در جریان تجاوز نظامی 51 روزه اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دو هزار و 145 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 11 هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند و نیروهای مقاومت نیز در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان در نوار غزه، هزاران گلوله و راکت به سوی اراضی اشغالی شلیک کردند و بالاخره این رژیم را ناچار به عقب نشینی از غزه کرده و مجبور کردند که به آتش بس تن در دهد و این در حالی بود که فرماندهان نظامی این رژیم هدف از این حملات را نابودسازی توان دفاعی مقاومت و همه سلاح های آن اعلام می کردند.

خاورم **2041**7074**1275
کد N487237

وبگردی