آفتاب
امیر اسماعیلی:

پدافند هوایی از همه ظرفیت های کشور در جهت دفاع مقتدرانه استفاده می کند

پدافند هوایی از همه ظرفیت های کشور در جهت دفاع مقتدرانه استفاده می کند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور با بیان اینکه پدافند هوایی 60 سال سابقه و تجربه دارد، گفت: پدافند هوایی از همه ظرفیت های کشور در جهت دفاع مقتدرانه استفاده می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از بازنشستگان پدافند هوایی در استان البرز با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از مسولان این استان برگزار شد.

امیر اسماعیلی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: پیشکسوتان عرصه هوایی زحمات بسیار زیادی را برای پدافند متحمل شده اند لذا امروز پدافند هوایی 60 سال سابقه و تجربه دارد و از همه ظرفیت های موجود جهت دفاع مقتدرانه از کشور استفاده می کند و همچنین به اینکه مقام معظم رهبری کلیه مطالبات تخصصی خودشان از دفاع هوایی را از قرارگاه پدافند هوایی مطالبه میکنند افتخار ماست.

وی تصریح کرد: دعای بازنشستگان و پیش کسوتان برای همرزمان خود در پدافند که در جبهه های نا مشخص فعالیت می کنند مشهود است و ما هم سعی می کنیم با استفاده از نصایح و رهنمود های پیشکسوتان عرصه هوایی راه را بهتر ادامه دهیم.

امیر اسماعیلی در پایان با اشاره به ایثارگری های کارکنان پدافند در دوران جنگ تحمیلی افزود: شهدای پدافند در عرصه ای به شهادت رسیدند که سینه به سینه و رو در رو در مقابل دشمن ایستادند و مظلومانه اما مقتدرانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده پنج تن از شهدای پدافند هوایی تقدیر به عمل آمد

کد N486800

وبگردی