آفتاب
وکیل‌مدافع مهدی هاشمی:

بی‌اساس تلقی کردن کیفرخواست توهین به قوه قضاییه نیست

بی‌اساس تلقی کردن کیفرخواست توهین به قوه قضاییه نیست

یکی از وکلای مدافع مهدی هاشمی گفت: وکیل می‌تواند کیفرخواست را بی‌اساس تلقی کند و این توهین به قوه قضاییه نیست.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی پس از خروج از هشتمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: ما مجاز به صحبت نیستیم و دادگاه تاکید کرده تا ما درباره روند جلسات دادگاه صحبت نکنیم.

وی ادامه داد: روال جلسه دادگاه عادی بود و فردا ساعت 9 صبح جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی برگزار می‌شود.

علیزاده‌طباطبایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در این پرونده پای فرد دیگری هم در میان است؟ گفت: خیر، پای فرد دیگری در این پرونده در میان نیست و این پرونده فقط به اتهامات مهدی هاشمی رسیدگی می‌کند.

وکیل‌مدافع مهدی هاشمی درباره موضوع منتشر شدن صدای مهدی هاشمی از سوی کیهان لندن گفت: این پرونده‌سازی‌های جدید بعدها مطرح می‌شود؛ زیرا جعل صدا کار سختی نیست، در واقع هنوز این پرونده به دادگاه نیامده است.

خبرنگاری با اشاره به صحبت‌های یکی دیگر از وکلای مهدی هاشمی مبنی بر اینکه کیفرخواست مهدی هاشمی یکی از بی‌اعتبارترین کیفرخواست‌هاست از علیزاده‌طباطبایی خواستار پاسخ شد که وی گفت: وکیل می‌تواند کیفرخواست را بی‌اساس تلقی کند و این توهین به قوه قضاییه نیست.

وی همچنین درباره علت تردد مهدی هاشمی در روزهای غیر از برگزاری جلسه دادگاه به دادگاه انقلاب گفت: موکلم برای مطالعه پرونده به دادگاه مراجعه می‌کند.

علیزاده‌طباطبایی در رابطه با برگزاری جلسه بعدی دادگاه تجدیدنظر فاطمه هاشمی نیز خاطرنشان کرد: جلسه بعدی دادگاه تجدیدنظر خانم هاشمی دوشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N486693

وبگردی