آفتاب
والیبال قهرمانی مردان جهان؛

خوش خبر: ریکاوری تیم ملی والیبال ایران خیلی سخت است

خوش خبر: ریکاوری تیم ملی والیبال ایران خیلی سخت است

تهران - ایرنا - سرپرست تیم ملی والیبال گفت: ریکاوری بازیکنان از نظر روحی و روانی بعد از شکست برابر فرانسه خیلی سخت است.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، امیرخوش خبر در آستانه دیدار حساس دو تیم ایران و بلژیک در قهرمانی جهان افزود: ریکاوری تیمی که بازنده بازی است در حالی که خودش را برنده می داند، خیلی مشکل است. صبح امروز بچه ها را آزاد گذاشتیم. بازیکنان معمولا جلسه ای غیر رسمی بین خودشان می گذارند و خیلی به آنها کمک می کند.

وی با بیان اینکه معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نقش بارز و برجسته ای در بازگشت انگیزه پیروزی به بازیکنان دارد، گفت: معروف معمولا در این شرایط به صورت خصوصی خودش جسته و گریخته با صحبت هایش به تیم کمک می کند. بچه ها را جمع و جور می کند.

سرپرست تیم ملی والیبال افزود: کواچ نیز شب گذشته نشستی با بازیکنان داشت و بیشتر روی ریکاوری ذهنی بچه ها کار کرد تا مسائل فنی. امروز هم تیم ملی والیبال ایران جلسه فنی دارد.

خوش خبر در باره شانس ایران برای صعود تصریح کرد: شانس صعود تیم ملی والیبال ایران زیاد است. بازیکنان هم اعتقاد قلبی دارند که می توانند بلژیک را شکست دهند تا شرایط خیلی خوبی در مرحله بعد داشته باشند. همین مساله به ما کمک می کند تا انشاءا... بازی خیلی خوب و منسجمی داشته باشیم. امیدوارم برنده شویم. این را هم باید بدانیم که با حمایت مسئولین مربوطه انگیزه بازیکنان مطمئنا بیشتر خواهد شد.

وی درباره باخت تیم ملی والیبال مقابل فرانسه گفت: دلیل نمی شود چون دو بازی را برده ایم، فرانسه را هم ببریم. فرانسه نشان داده تیم خیلی خوبی است. من به بچه ها گفته بودم در بازیهایی که از این تیم دیده ام واقعا خوب بازی می کند.

خوش خبر تصریح کرد: فرانسه تیم ضعیفی نبود و دیدید که چقدر خوب و حساب شده کار کرد. از طرفی بچه های ما هم در باد دو برد آمریکا و ایتالیا خوابیده بودند. یک جور رضایت از خود داشتند که کارشان را تا اینجاخوب انجام داده اند. شاید اگر تحت فشار قرار می گرفتند و نیاز مبرم به امتیاز برای صعود داشتند، برنده می شدند. البته باید بگویم آنالیز آنها حرف نداشت.دقیقا روی نقاطی که ما می توانستیم امتیاز بگیریم، تیم ما را بسته بودند و بازیکنان ما را سورپرایز کردند. البته اگر ست چهارم را می گرفتیم برنده بازی بودیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 19 و 10 دقیقه امروز شنبه در چهارمین مسابقه خود به مصاف بلژیک می رود.

ورزشی(1)**1379
کد N486596

وبگردی