آفتاب
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان:

بسیج سازندگی پرچمدار اقتصاد مقاومتی است

بسیج سازندگی پرچمدار اقتصاد مقاومتی است

مولوی سلامی اظهار داشت: بسیج سازندگی پرچمدار اقتصاد مقاومتی است که برگرفته از نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است.

مولوی نذیر احمدسلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی که در حاضر بسیج سازندگی پرچمدار آن است، برگرفته از نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است.

وی در ادامه افزود: باید در زمینه اقتصادی با اصول اقتصاد مقاومتی به جلو حرکت کنیم، یعنی سعی کنیم تولیدات داخلی را افزایش دهیم و واردات کالاهای مشابه ساخت داخل را از کشورهای دیگر به حداقل برسانیم و تا بتوانیم در مقابل تحریم های که ظالمانه بر کشور ما تحمیل شده است، ایستادگی کنیم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اگر اقتصاد کشور به صورت اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد و ما نیازی به واردات کالاها از خارج از کشور نداشته باشیم، می توانیم روی پاهای خود بایستیم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و در مجموع می توانیم برای دیگر کشورها در این مسیر به عنوان الگو عمل کنیم.

مولوی سلامی تصریح کرد: بسیج ستون فقرات نظام اسلامی محسوب می‌شود، در واقع بسیج حرکت و جهش مردمی است و در هر شرایط آماده برای دفاع و پیشرفت کشور در زمینه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... است ، همچنین حرکت های جهادی بسیجیان در زمینه اردوهای جهادی و اقتصادی مقاومتی در مناطق مختلف کشور بسیار چشمگیر بوده است.

وی گفت: اگر همه بسیجیان در طول سال به این امر مهم توجه داشته باشند، به طور طبیعی به سمت سازندگی و اقتصاد مقاومتی حرکت خواهیم کرد، البته باید به این نکته توجه کرد که اکثر مردم ایران اسلامی به نوعی در بسیج مشارکت دارند و اگر با برنامه ریزی این عزیزان در مسیر عمرانی و اقتصاد مقاومتی گام بردارند، شاهد شکوفایی کشور خواهیم بود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بسیج تا کنون فعالیتهای ارزنده ای در کشور انجام داده است و می تواند در مسیر اقتصاد مقاومتی با مجاهدت، رونق اقتصادی کشور را عینیت بخشد و تاریخ نشان داده است که بسیج سازندگی توان این کار مهم را دارد.

انتهای پیام

کد N484864

وبگردی