آفتاب

معاون رییس جمهوری به مقام شامخ شهدای سبزوار ادای احترام کرد

معاون رییس جمهوری به مقام شامخ شهدای سبزوار ادای احترام کرد

سبزوار - ایرنا- معاون امور مجلس رییس جمهوری و هیات همراه صبح جمعه با حضور در مزار شهدای گمنام سبزوار با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: معاون امور مجلس رییس جمهوری به نمایندگی از هیات دولت و یک روز قبل از ورود رییس جمهوری به استان خراسان رضوی، به سبزوار سفر کرده است.

ˈاحمد برادرانˈ افزود: حضور حجت الاسلام والمسلمین ˈمجید انصاریˈ در نشست شورای اداری، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، دیدار مردمی، بهره برداری از چندین پروژه عمرانی از جمله یک هنرستان در سبزوار و تحویل 35 واحد مسکن مهر در شهر روداب، بخشی از برنامه های پیش بینی شده این سفر است.

فرماندار سبزوار بررسی روند خدمت رسانی به مردم، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی و نیز بازدید دانشگاههای این شهرستان را از دیگر برنامه های این سفر یک روزه اعلام کرد.

معاون امور مجلس رییس جمهوری پنجشنبه شب در بدو ورود به فرودگاه سبزوار مورد استقبال مسوولان ارشد این شهرستان قرار گرفته بود.

اعضای هیات دولت در قالب سفر استانی امروز (جمعه) در نقاط مختلف استان خراسان رضوی حضور دارند؛ دکتر روحانی نیز فردا میهمان مردم این استان خواهد بود.

مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهدواقع است.

7499/660/ 684
کد N484734

وبگردی