آفتاب

روایت دختر جوان ایزدی از تعرض جنسی داعشی ها

روایت دختر جوان ایزدی از تعرض جنسی داعشی ها

تهران-ایرنا- یک دختر جوان ایزدی در گفتگو با شبکه ماهواره ای کردی ناگفته هایی را درباره جنایت های گروه تروریستی داعش و تجاوزات جنسی تروریست ها علیه زنان و دختران دربند آنان به زبان آورد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سمانیوز، یک دختر جوان ایزدی که اهل روستای «کوجه» واقع در منطقه سنجار عراق است، توانست از دست داعشی ها فرار کند و به اقلیم کردستان عراق پناه ببرد.

وی در مصاحبه با شبکه ماهواره ای کرد زبان «نیوز» جزئیات تکان دهنده ای را درباره کشتار مردان و آزار و اذیت جنسی زنان و دختران همکیش خود (ایزدی ها) و بازگرداندن عراق به دوران برده داری به دست تروریست های داعش بیان کرد.

این دختر جوان ایزدی گفت: داعشی ها زنان و دختران جوان را زندانی کردند و هر روز سه دختر جوان را انتخاب می کردند تا امیر داعش از آنها بهره برداری جنسی کند.

وی افزود: علاوه بر این عناصر گروه تروریستی داعش استفاده از زنان داعشی را برای آزار و اذیت جنسی یا فروش آنها مباح می دانند. قیمت دختران غیر ایزدی بین 800 تا 1000 دلار است و دختران ایزدی نصف این قیمت یعنی حدود 500 دلار به فروش می رسند.

این دختر ایزدی گریخته از بند داعشی ها افزود: یکی از فرزندان مان به ما خبر داد که تعداد زیادی از مردان ایزدی را قتل عام کرده اند، سپس آمدند و ما را به ساختمانی منتقل کردند. زنان مسن تر را در باغ امارت، زنان ازدواج کرده جوانتر را در طبقه بالا و دختران جوان را در حیاط پشتی ساختمان نگهداری می کردند.

دختر ایزدی توضیح داد: 150 دختر را تنها از سنجار به تلعفر منتقل کردند و در طول مسیر دو عضو داعش مسئول انتقال بودند. یکی راننده بود و عضو دیگر داعش بین ما راه می رفت و ما را مورد آزار و اذیت قرار می دادند.

شبس**9241**1547
کد N484482

وبگردی