آفتاب

دومین دوره آموزشی ائمه جماعات خواهر در قم آغاز شد

دومین دوره آموزشی ائمه جماعات خواهر در قم آغاز شد

دومین دوره آموزشی ائمه جماعات خواهر مدارس کشور روز پنجشنبه با حضور300 نفر از خواهران روحانی از 15 استان کشور در مجتمع فرهنگی هنری مریم در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، در این دوره آموزشی سه روزه که تا روز شنبه ادامه دارد، مهارت‌های تبلیغی، مهارت‌های بیان احکام، روش جذب دانش‌آموزان به نمازجماعت، زیبا خوانی و تصحیح قرائت نماز، نکات کاربردی تبلیغ، چگونگی ارتباط با نوجوانان در این دوره سه روزه در قم تبیین می‌گردد.

همچنین کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته حوزه‌در موضوعات مختلف دینی برگزار می‌شود و به سوالات روحانیون خواهر پیرامون روش‌های تبلیغی و ایجاد گرایش میان داشن آموزان به نماز جماعت پاسخ داده می‌شود.

دیدار با علما، آشنایی با فرق و مذاهب انحرافی، زیارت بارگاه حرم مطهر حضرت معصومه(س)،آموزش گفتمان های مشاوره ای در خصوص احکام شرعی نیز از دیگر برنامه های این دوره آموزشی در قم است.

دوره آموزشی خواهران ائمه جماعات مدارس کشور با حضور سیدمحمد عبدالهی، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور و محمدرضا مصیب‌زاده مدیر اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

انتهای پیام

کد N483985

وبگردی