آفتاب

رژیم صهیونیستی به اشتباهش درباره توان رزمی نیروهای مقاومت اذعان کرد

رژیم صهیونیستی به اشتباهش درباره توان رزمی نیروهای مقاومت اذعان کرد

تهران - ایرنا - یک مقام ارشد تشکیلات جاسوسی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم درباره پایداری و استقامت گروه های مقاومت غزه اشتباه کرده و توان رزمی آن ها را دست کم گرفته بود.

به گزارش خبرگزاری ˈفرانسهˈ، این مقام صهیونیست اواخر وقت روز گذشته (سه شنبه) در تل آویو گفت: اگر دو ماه قبل از من می پرسیدید، محال بود که یک جنگ 50 روزه را در غزه پیش بینی کنم.

وی که خواست نامش فاش نشود، ضمن اذعان به اشتباه تاکتیکی ارتش رژیم صهیونیستی در برآوردهایش درباره توان نظامی نیروهای مقاومت، به حملات آبی – خاکی کماندوهای جنبش مقاومت اسلامی در سواحل سرزمین های اشغالی اشاره کرد و گفت: آن ها در وضعیت و نظم خوبی به سر می برند و کاملا مشخص است که تحت آموزش های مناسب قرار گرفته اند.

حماس و رژیم صهیونیستی در تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) با پیشنهاد آتش بس مصر موافقت کردند.

در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 2 هزار فلسطینی شهید و هزاران نفر دیگر مجروح و آواره شدند.

سازمان ملل اعلام کرده است که 70 درصد شهدای فلسطینی غیرنظامی بوده اند.

بنابر اعلام رسمی تل آویو حداقل 66 سرباز و شش غیر نظامی اسرائیلی نیز در حملات متقابل مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیده ولی منابع مقاومت اسلامی شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در جنگ غزه را 151 نفر اعلام کرده اند.

ˈموشه یعلونˈ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) هزینه تجاوز نظامی پنجاه و یک روزه این رژیم به نوار غزه را بیش از 5/2 میلیارد دلار اعلام کرد.

خاورم**9156/1275
کد N482806

وبگردی