آفتاب
در پاسخ به خبرنگار ایلنا؛

گودرزی: بحث با امید نوروزی پدر و فرزندی بود/جدل و مناقشه‌ای نداشتیم

گودرزی: بحث با امید نوروزی پدر و فرزندی بود/جدل و مناقشه‌ای نداشتیم

در جشن هفته آینده که برای تقدیر از قهرمانان برگزار خواهد شد به مقداری از این نیازها پاسخ داده می‌شود، اما وقتی یک بحث پدر و فرزندی مطرح می‌شود که البته بحث هم نیست، بلکه مطالبه درستی است که باید به آن پاسخ بدهیم توقع ما از رسانه‌ها این است که این مسائل به جدل و مناقشه تعبیر و تبدیل نشود.

وزیر ورزش و جوانان ضمن رد هر گونه مناقشه و جدل با امید نوروزی در بازدید روز گذشته از اردوی تیم ملی كشتی گفت: صحبتم با ملی‌پوش کشتی بحث پدر و فرزندی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود گودرزی در پایان جلسه هیات‌دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا در خصوص اظهارات مطرح شده پیرامون بحث و جدل وی با امید نوروزی در اردوی تیم ملی کشتی ضمن تکذیب این خبر گفت: چنین چیزی وجود نداشته و ندارد. بنده معمولا از اردوهای ملی بازدید می‌کنم و مسائل فنی، مالی و روانی را مورد پرسش قرار می‌دهم.

وی افزود: در این دیدارها معمولا بچه‌های ورزشکار مطالباتی دارند که آنها را مطرح می‌کنند؛ طبیعی است برخی درخصوص بدهی‌های فدراسیون‌ها از ما سوال می‌کنند و این مطالبه را از ما دارند و از ما می‌خواهند دولت کمک‌های مالی خود را بیشتر کند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با طرح سئوالات این دوستان برای آنها مطرح می‌شود محدودیت‌های منابع برای ما وجود دارد، اما برخی کم صبر هستند، در حالیکه زمان بیشتری برای حل این مسائل نیاز است.

وی افزود: در جشن هفته آینده که برای تقدیر از قهرمانان برگزار خواهد شد به مقداری از این نیازها پاسخ داده می‌شود، اما وقتی یک بحث پدر و فرزندی مطرح می‌شود که البته بحث هم نیست، بلکه مطالبه درستی است که باید به آن پاسخ بدهیم توقع ما از رسانه‌ها این است که این مسائل به جدل و مناقشه تعبیر و تبدیل نشود.

 

کد N482596

وبگردی