آفتاب
یک استاد حوزه:

سیاست رضویه تبدیل بحران‌ها به فرصت‌هاست

سیاست رضویه تبدیل بحران‌ها به فرصت‌هاست

یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سیاست رضویه تبدیل بحران‌ها به فرصت‌ها است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با اشاره به برگزاری همایش ملی آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) در خراسان شمالی اظهار کرد: حضرت امام رضا (ع) به مقتضای سیاست آسمانی و الهی‌اش همه سیاست‌های ساحرانه و پیچیده خلیفه عباسی را نقش بر آب می‌کرد و وی را در همه تلاش و نقشه‌هایش ناکام می‌گذاشت.

این استاد حوزه ادامه داد: همه ما در همایش‌ها و کنگره‌ها و جلسات باید پیروی از این سیاست رضویه در همه بخش‌ها، به ویژه فریضه نماز را مورد اهتمام قرار داده و اهمیت نماز را در عمل به دیگران یاد دهیم.

حسینی خراسانی گفت: برگزاری همایش‌هایی از این دست در راستای تبیین و نشر علوم و معارف اهل بیت (ع) و شناخت والای ائمه دین از جمله علی بن موسی الرضا (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش برکات فراوان اخلاقی، فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی در پی خواهد داشت که امید است مسئولان هر چه بیشتر و بهتر در این راستا و در برگزاری همایش‌هایی پرمحتوا و تاثیرگذار کوشا باشند که خود جهاد فرهنگی بزرگی است.

بر اساس این گزارش، دومین همایش ملی علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) خراسان شمالی 12 شهریورماه سال جاری و همزمان با دهه کرامت با حضور مسئولان کشوری در محل مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N482457

وبگردی