آفتاب
سخنگوی دولت اعلام کرد؛

دستور رییس جمهوری برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب

دستور رییس جمهوری برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب

تهران- ایرنا- سخنگوی دولت با یادآوری دیدار هفته گذشته هیات وزیران با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رییس جمهوری، معاون اول خود را مامور پیگیری اجرای این منویات در همه دستگاه های اجرایی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد باقر نوبخت» امروز (چهارشنبه) پس از پایان جلسه هیات دولت در نشست خبری به همراه «محمود گودرزی» وزیر ورزش و جوانان و «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، افزود: هیات دولت مراتب تشکر خود را از حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می کند و از نکاتی که در رهنمودهای ایشان بود، قطعا به نحو شایسته برخوردار خواهیم بود.

سخنگوی دولت اظهار داشت: امروز ریییس جمهوری برای اجرایی شدن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، همه دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها را موظف کردند که هر کدام به اقتضای موضوع، برای اجرای آن رهنمودها، برنامه ریزی و به سرعت زمینه عملیاتی شدن آن را فراهم کنند.

نوبخت ادامه داد: آقای دکتر روحانی در جلسه امروز دولت از معاون اول خود خواستند که موضوع را تحت نظر داشته باشد و گزارش های اجرای این منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را به هیات وزیران و دفتر مقام معظم رهبری منعکس کنند.

وی اضافه کرد: قطعا سال دوم فعالیت هایمان با حمایت های ارزشمند و تاییدی که ایشان(رهبر معظم انقلاب اسلامی) نسبت به فعالیت های اثر بخش دولت داشتند با دستمایه بیشتر ادامه خواهد یافت و امیدواریم خدمات بیشتری به مردم ارایه شود.

این خبر در حال تکمیل شدن است.

سیام(3)1429*9012**1572
کد N482322

وبگردی