آفتاب

عضو کمیسیون بهداشت: برخی واحدهای لبنی استفاده کننده از پالم، پلمب شدندو به دادگاه رفتند

عضو کمیسیون بهداشت: برخی واحدهای لبنی استفاده کننده از پالم، پلمب شدندو به دادگاه رفتند

ایسنا نوشت:

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه علاوه بر استفاده از روغن پالم در شیر، آب آلوده تهران و برنج‎های آلوده موضوعاتی بوده که به صورت زنجیره‌ای در دولت‎ها رخ داده است.

علی کائیدی ادامه داد: متاسفانه برخی تخلفات در صنعت لبنیات به ویژه شیر پرچرب رخ داده که باید ضمن اصلاح این مطلب که با سلامت مردم در ارتباط است دولت سیستم بازرسی را تقویت کند.

او گفت: در این‎ باره نیز چندین بار وزیر بهداشت و معاونش نیز به کمیسیون بهداشت آمدند و در این خصوص توضیحات لازم را دادند.

این نماینده با بیان اینکه نظر مجلس این بود که با صنایع متخلف برخورد شود و وزیر بهداشت نیز بر این مهم تاکید داشت، گفت: عده‌ای از واحدهای لبنی متخلف پلمب، جواز عده‌ای دیگر لغو و تعدادی نیز به دستگاه قضایی معرفی شدند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس ادامه داد: متاسفانه علاوه بر استفاده از روغن پالم در شیر، آب آلوده تهران و برنج‎های آلوده موضوعاتی بوده که به صورت زنجیره‌ای در دولت‎ها رخ داده است.

کائیدی با اشاره به اینکه اگر نظارت و بازرسی از سوی دولت انجام می‌‎شد کار به اینجا نمی‌‎رسید، بیان کرد: متاسفانه بسیاری از واحدهای صنعتی به خاطر گشاد شدن جیبشان و منابع میلیاردی اقدام به استفاده از روغن پالم در لبنیات کردند.


45231

 

کد N482174

وبگردی