آفتاب

عباسعلی منصوری: آمریکا صلاحیت قضاوت درباره ایران را ندارد

عباسعلی منصوری: آمریکا صلاحیت قضاوت درباره ایران را ندارد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا کشوری است که به اسرائیل جنایتکار سلاح ارسال می‌کند و از این طریق در نسل کشی رژیم صهیونیستی شریک است با این وجود اقدامات بشر دوستانه ایران در منطقه خاورمیانه را زیر سوال می‌برد.

عباسعلی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در واکنش به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر این که هر گونه ارسال سلاح از ایران به عراق نقض آشکار تحریم‌های آمریکا علیه این کشور است، اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ایران یک دشمنی ریشه‌دار است به طوری که آمریکا همواره تلاش کرده تا از همه ظرفیت‌های خود برای عمق بخشیدن به این دشمنی استفاده کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا صلاحیت قضاوت در مورد ایران را ندارد تصریح‌ کرد: آمریکا کشوری است که به اسرائیل جنایتکار سلاح ارسال می‌کند و از این طریق در نسل کشی رژیم صهیونیستی شریک است با این وجود اقدامات بشر دوستانه ایران در منطقه خاورمیانه را زیر سوال می‌برد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیروزی مقاومت بر زور استکبار در غزه خاطرنشان‌کرد: عاقبت تلاش‌های مقاومت در غزه به ثمر نشست و آن‌ها پیروز پیکاری شدند که ناجوانمردانه و نابرابر در منطقه شکل گرفته بود.

انتهای پیام

کد N482043

وبگردی