آفتاب

قاتل فراری را شناسایی کنید

قاتل فراری را شناسایی کنید

تیرانداز مرگ مزرعه توانست هفت سال زندگی زیرزمینی داشته باشد و فراری است.

به گزارش ایران، ساعت 5/6 عصر 29 فروردین‌ماه سال 86 تیراندازی مرگباری در منطقه چرمشهر جنوب تهران به مأموران کلانتری 176 حسن‌آباد مخابره شد.
بررسی‌های میدانی مشخص کرد که جوانی 24 ساله به‌نام امیر پس از اینکه با گلوله‌های تفنگ‌شکاری هدف قرار گرفته نیمه‌جان به بیمارستان انتقال یافته و در آنجا تسلیم مرگ شده است. با جنایی شدن این شلیک با دستور قاضی شعبه 101 دادگاه جزایی عمومی بخش فشافویه تیمی از کارآگاهان ویژه قتل پایتخت وارد عمل شدند و در نخستین اقدام به تحقیق از شاهدان جنایت پرداختند.
کارآگاهان در این تجسس‌ها دریافتند که درگیری به‌خاطر ورود چند گوسفند امیر به  داخل یک مزرعه کلید خورده که کشاورز 40 ساله به نام «نوشاد» دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت که در نزاع و درگیری حضور داشته و شلیک از سوی کارگرش به‌نام «حاتم» صورت گرفته است.
«نوشاد» در خصوص نحوه مرگ امیر به‌کارآگاهان گفت: «به‌همراه حاتم در مزرعه در حال کشاورزی بودیم که ناگهان چند گوسفند وارد زمین شد و در همین زمان نیز قربانی وارد مزرعه شد، با حاتم برای بیرون کردن گوسفندان به سمت آن‌ها رفتیم که همین موضوع باعث درگیری ما با قربانی شد، ناگهان حاتم باتفنگ شکاری که آن‌را برای حفاظت از حیوانات وحشی همیشه همراه خود داشت، به سمت امیر شلیک کرد و پس‌از افتادن وی روی زمین، حاتم پا به فرار گذاشت و از آن‌زمان هیچ خبری از وی ندارم.
حاتم که در زمان جنایت 22 ساله بود تحت تعقیب قرار گرفت و کارآگاهان پی بردند وی پس‌از جنایت به خانه‌شان در ورامین رفته و از آنجا نیز گریخته است و هیچ سرنخی از وی به‌دست نیامد. پس از گذشت هفت سال همه شاخه‌های ردیابی پلیسی به بن‌بست خورده است و قاضی پرونده با توجه به گره‌های کور خواستار انتشار عکس قاتل فراری شد تا کسانی که اطلاعاتی از سرنوشت و مخفیگاه وی دارند، باشماره‌های 51055510 و 55389048 اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.
کد N481922

وبگردی