آفتاب

معاون سیاسی استاندار مازندران: اندیشه رفیع آیت‌الله جباری دفاع از ولایت بود

معاون سیاسی استاندار مازندران: اندیشه رفیع آیت‌الله جباری دفاع از ولایت بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دفاع از دولت و ولایت از اندیشه‌های رفیع آیت‌الله جباری بود، گفت: عامه مردم با اندیشه‌های ایشان خو گرفته‌اند و منش، رفتار و شیوه کار ایشان در حوزه هم افزایی، وحدت و تعامل را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

علیرضا یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، با اشاره به رحلت آیت‌الله جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ایشان از یاران امام(ره) بودند در سال‌های 41 و 42 با ایشان در ارتباط بوده و همواره از مدافعان صادق اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی در طول مبارزه با رژیم ستمشاهی تا پیروزی انقلاب بودند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب نیز ایشان به عنوان امام جمعه بهشهر منصوب شده و در این جایگاه نیز از پایه های اساسی دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن، دفاع از ایثارگران شهدا، جانبازان، ایثارگران و در یک کلام دفاع از همه مردم در جهت توسعه دین و قرآن در همه ابعاد بودند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهارکرد: مرحوم آیت الله جباری، نماینده عزیز مردم مازندران در ادوار مجلس خبرگان رهبری بوده و از مفاخر استان هستند.

یونسی با اشاره به اینکه ایشان از پشتوانه‌های اساسی وحدت مردم در منطقه شرق و کل استان بودند، تصریح کرد: آیت‌الله جباری همواره مردم را به وحدت و اتحاد و دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبری دعوت می‌کردند و در عین حال همواره از دولت‌ها دفاع کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده هیچ ملتی با اختلاف و کدورت به جایی نرسیده است، خاطرنشان کرد: هر ملتی که با هم متحد بود، رنگ سعادت را دید و هر گاه در جهت هم‌افزایی همدیگر کار کرد، کسی نتوانست در مقابل آنان بایستد لذا نمونه بارز جنگ تحمیلی است که در آن یک ملت دست خالی در مقابل همه ظلم ایستاد و با اتحاد، دفاع همه جانبه از رهبر، مرجع، امام، دین و کشور خود انجام داد و پیروز شد.

انتهای پیام

کد N481711

وبگردی