آفتاب

چهار محصول گروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد رونمایی شد

چهار محصول گروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد رونمایی شد

مشهد-ایرنا- چهار محصول گروه خودرو سازی سایپا سه شنبه شب در نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد رونمایی شد.

مسوول امور نمایشگاههای شرکت خودرو سازی سایپا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این خودرو ها شامل سواری ساینا است که از طراحی تا تولید و قطعات مربوطه به طور کامل ایرانی است و توسط این گروه خودرو سازی تولید شده است.

ˈمحمد جمیل صفریˈ افزود: این خودروها از تمامی استانداردهای ایمنی و یورو چهار برخوردار است

صفری ادامه داد: این خودرو با قیمت حدود 300 میلیون ریال در آینده نزدیک به بازار عرضه می شود.

وی اظهار کرد: خودروی ˈچان گان سی اس 35ˈ دیگر خودروی رونمایی شده در این نمایشگاه است که با مشارکت گروه خودرو سازی سایپا و شرکت چان گان بزرگترین شرکت خودرو ساز چین که همکار تجاری شرکت های مزدا و میتسوبیشی ژاپن و فورد آمریکا میباشد تولید شده است.

مسوول امور نمایشگاههای شرکت خودرو سازی سایپا خاطر نشان کرد: این خودرو با قیمت 760 میلیون ریال در بازار مصرف عرضه می شود.

وی دیگر خودروی رونمایی شده شرکت سایپا را خودروی آریو ذکر کرد که با مشارکت این شرکت و شرکت زوته چین در ایران تولید می شود.

مسوول امور نمایشگاههای شرکت خودرو سازی سایپا گفت: این خودروی سواری با تمامی قابلیت های روز دنیا تولید شده و قیمت فروش آن 790 میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: رونمایی از ماکت خودروی مفهومی هیرکانی که نسل آینده خودوری تیبا است، در این نمایشگاه رونمایی شد و مراحل نهایی تولید آن در آینده نزدیک انجام و روانه بازار مصرف می شود.

شرکت خودرو سازی سایپا با 43 محصول سواری و تجاری در نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد حضور یافته است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته با حضور 225 شرکت داخلی و نمایندگی هایی از شرکتهای خارجی 11لغایت 15 شهریورماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین توانمندیهای خود را در زمینه تولید خودرو، قطعات و لوازم جانبی در قالب هزار غرفه در گستره 25 هزار مترمربع تا پانزدهم شهریور ماه جاری در معرض دید عموم گذاشته اند.ک/2

7490/522 **1917
کد N481251

وبگردی