آفتاب

تقدیر عضو مجلس خبرگان از عملکرد رهبری

تقدیر عضو مجلس خبرگان از عملکرد رهبری

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان گفت: تمشیت امور جامعه با تدابیر و مدیریت راهیانه رهبر معظم انقلاب واقعاً مثال زدنی و شایسته تقدیر و تشکر است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) آیت‌الله سیدعلی شفیعی به عنوان اولین ناطق پیش از دستوربعد از ظهر اجلاس خبرگان در روز سه‌شنبه ، با ذکر فضائلی از دوره رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دوران رهبری شایسته مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و اتخاذ تدابیر حکیمانه از سوی معظم‌له در عرصه‌های گوناگون داخلی و خارجی، اشاره کرد و گفت: ایستادگی و پای مردم برای حفظ حقوق آحاد مردم، اهتمام در نظام‌مندی حکومت و حاکمیت اسلامی و تدوین منشورها و چشم‌اندازها واقعاً جدی و خستگی ناپذیر بوده است. نسخه‌رهایی بخش به جامعه معاصر با رهبری مقام معظم رهبری آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد. ایستادگی ایشان در برابر انحرافات و جریانات التقاطی موجب جلوگیری از پدید آمدن جریانات مخالف نظام شده است.

وی در ادامه افزود: رهبری مقام معظم رهبری در طی 26 سال گذشته، کارکرد عملی ولایت فقیه در تمام عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را در یک نظام اسلامی به نمایش گذاشته است.

جلسه دوم شانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان عصر روز سه‌شنبه یازدهم شهریور ماه با حضور اعضاء و ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس این مجلس کار خود را با تلاوت از آیاتی از کلام الله مجید آغاز کرد.

به گزارش ایسنا هم‌چنین آیت‌الله سید‌علی‌اکبر قرشی دیگر عضو مجلس خبرگان دومین سخنران پیش از دستور جلسه دوم اجلاس شانزدهم بود که با اشاره به برخی آیات و روایات، صفات و ویژگی‌های منافقین را مورد بحث و بررسی قرار داد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از جایگاه مجلس خبرگان و نقش برجسته رهبری در جامعه اسلامی سخن گفت.

انتهای پیام

کد N481064

وبگردی