آفتاب

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین حمایت از مردم غزه پیوستند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین حمایت از مردم غزه پیوستند

سخنگوی کمپین جهانی محکومیت جنایات تروریسم تاکید کرد: همه 290 نماینده مجلس به کمپین حمایت از مردم غزه پیوستند و این اقدام نمایندگان مجلس در پیوستن به این کمپین جهانی نشان از حمایت قاطع قوه مقننه از مردم فلسطین دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین حمایت از مردم غزه پیوستند

سخنگوی کمپین جهانی محکومیت جنایات تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه در گفتگویی با اشاره به پیوستن نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این کمپین، گفت: اعضای فراکسیون های حمایت از قربانیان ترور، حقوق بشر، اقلیت های مذهبی و حمایت از معلولان طی دیروز و امروز به این کمپین پیوستند.

سید روح الله لطیفی تاکید کرد: همه 290 نماینده مجلس در این چهار فراکسیون عضویت دارند و این اقدام نمایندگان مجلس در پیوستن به این کمپین جهانی نشان از حمایت قاطع قوه مقننه از مردم فلسطین دارد.

لطیفی افزود: نتیجه همکاری پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور و اعضای فراکسیون تازه تاسیس حمایت از قربانیان ترور مجلس همراهی قاطع مجلس را به همراه داشته که امیدواریم از این پس شاهد همکاری بیشتر خانواده های شهدا و نمایندگان مجلس در دو جبهه دیپلماسی پارلمانی و دیپلماسی عمومی و غیردولتی باشیم.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور در پایان خبر از پیوستن بیش از 450 هزار نفر  و 52 تشکل و نهاد ملی و بین المللی به این کمپین داد.

گفتنی است: برای اعلام انزجار از جنایات تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم مقاوم و مظلوم فلسطین با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور می توان به کمپین حمایت از مردم غزه پیوست.

کد N480803

وبگردی