آفتاب
سرلشکر صفوي:

آمريکائيها مجبور هستند به ايران مقتدر امتياز بدهند

آمريکائيها مجبور هستند به ايران مقتدر امتياز بدهند

جمهوري اسلامي ايران توانسته است، تاثير گذار اصلي در منطقه غرب آسيا باشد و آمريکائيها مجبور هستند به ايران قدرتمند امتياز بدهند ، چرا که دست برتر با ايران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار صفوي، دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا که در جمع شوراي فرماندهان و مسئولين سپاه ثارا.. استان کرمان سخنراني مي کرد، با اشاره به رسالت کنوني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، گفت: رسالت ما پاسداران در دهه چهارم انقلاب سخت تر از دهه هاي قبل شده است. ممکن است تهديدات از لحاظ سخت افزاري کمتر شده باشند، ولي از نظر نرم افزاري پيچيدگي مسائل بيشتر شده است  و علت اصلي آن هم درهم تنيدگي مسائل فرهنگي اقتصادي، سياسي با امنيت ملي است.

وي افزود: به نظر مي رسد  پاسداران براي دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامي ، به شاخصه ها ، عوامل و مولفه هاي  جديدي بايد  مجهز شوند.

قدرت آمريکائيها رو به کاهش مي رود و ديگر مانند گذشته نمي توانند در مسائل منطقه يکه تاز باشند

سرلشکر صفوي در تشريح عوامل  و شاخصه هاي توانمند ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، گفت: کسب دانايي و ارتقاء علمي در ابعاد مختلف جهت دفاع  از امنيت ملي پايدار انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران  و فهم و درک مسائل راهبردي و تغيير و تحولات پيراموني چمهوري اسلامي ايران مانند مسائل سوريه، لبنان، عراق، غزه و يمن و اينکه قدرت آمريکائيها رو به کاهش مي رود و ديگر مانند گذشته نمي توانند در مسائل منطقه يکه تاز باشند، بايستي در اولويت اين نهاد انقلابي باشد.

آمريکائيها مجبور هستند به ايران قدرتمند امتياز بدهند

وي افزود: جمهوري اسلامي ايران توانسته است، تاثير گذار اصلي  در منطقه غرب آسيا باشد و آمريکائيها مجبور هستند به ايران قدرتمند امتياز بدهند، چرا که دست برتر با ايران است.

سرلشکر صفوي، تقويت مباني اعتقادي و بصيرت سياسي  با انس بيشتر و معرفت قرآن و معارف اهل بيت، خصوصا تفکر مهدويت  و شناخت نسبت به جهان اسلام و آماده سازي تشکيل امت واحده و همچنين حرکت به سمت فرهنگ و تمدن نوين اسلامي را از شاخصه هاي لازم و جديد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دانست و گفت: کسب آمادگيهاي رزمي و انگيزه هاي جهادي و اشراف اطلاعاتي نسبت به توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي براي عموم پاسداران يک  ضرورت است.

وي ادامه داد: در عرصه سازندگي کشور و در پروژه هاي کلان که توسط قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء اجرا مي گردد و همچنين در کارهاي مرتبط با بسيج سازندگي در مناطق محروم  کشور، سپاه به دولت کمک مي نمايد.

مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا در راستاي کمک به نهضت هاي آزادي بخش اسلامي در مقابل رژيم صهيونيستي گفت: کمک به نهضت هاي آزادي بخش اسلامي که در مقابل رژيم صهيونيستي مشغول جهاد هستند در راستاي دفاع عميق استراتژيک  در مقابل تهديدات احتمالي اين رژيم جنايتکار  عليه انقلاب اسلامي است و بايستي ادامه يابد.

هرگونه تهديدي  درآينده ، بدون اتلاف وقت با پاسخي کوبنده و قاطع روبرو خواهد شد

سرلشکر صفوي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پيام نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران به متجاوزان، گفت: آمريکائي ها علت شکست خودر را در صحنه هاي مختلف، به خوبي درک مي کنند و  همچنين  اسرائيلي ها مي دانند هواپيماي بدون سرنشيني که در جهت اهداف خود به خاک جمهوري اسلامي ايران ارسال کردند و نيروي هوافضاي سپاه با اقتدار وبا  اولين موشک  آن را منهدم کرد، اين اقدام پيام آور عزت و آمادگي همه جانبه  نيروي هوا فضاي سپاه است که در آينده براي هرگونه تهديدي، بدون اتلاف وقت با پاسخي کوبنده و قاطع روبرو خواهند بود.

وي اضافه کرد: رهبري انقلاب اسلامي، حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي به عنوان رهبر قدرتمند جهان اسلام  در مقابل آمريکائي ها و صهيونيست ها  ايستاده است  و صهيونيست ها در عرصه هاي مختلفي شکست خورده اند و رهبري انقلاب اسلامي فرمانده دفاع از بلاد اسلامي است و آنرا يک  وظيفه الهي ميداند.

سران رژيم صهيونيستي عقل استراتژيک ندارند

وي با اشاره به سخنان خود در راهپيمايي روز قدس مشهد مقدس، گفت: در روز قدس در مشهد مقدس 2 نکته را پيش بيني کردم. نخست آنکه سران رژيم صهيونيستي  عقل استراتژيک  ندارند و دوم آنکه اين جنگ به نفع فلسطيني ها با پيروزي توام خواهد بود. دليل پيروزي فلسطيني  ها اين است که با تمام اعتقاداتشان جنگيدند و شهداي بسياري را در اين راه دادند و شهادت طلبي را ،شهيدان ايران اسلامي به آنها آموختند  و دفاع مقدس ايران الگويي شد براي مجاهدان فلسطيني که راه آزادي فلسطين از مسير قرآن و اسلام و جهاد و شهادت مي گذرد.
 

کد N480060

وبگردی