آفتاب
آیت الله نمازی:

هشدار نسبت به استبداد فرهنگی در جوامع اسلامی

هشدار نسبت به استبداد فرهنگی در جوامع اسلامی

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیاز جهان اسلام و کشورهای اسلامی برگردانندن اخلاق اسلامی به بطن جامعه است و اگر این امر صورت نگیرد شاهد استبداد فرهنگی در جوامع اسلامی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین آقای حسن نمازی به عنوان اولین سخنران پیش از دستور در ششمین اجلاس خبرگان رهبری سخنرانی کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در بخش اول نطق خود با تشکر از توصیه‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب به دولت محترم برای رئیس جمهور و هیئت دولت در اجرای مسائل مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت نمود.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان در ادامه، با بیان روایاتی از حب دنیا و مذموم بودن آن سخن گفت و تصریح کرد: طبق فرمایش امیرالمؤمنین علیه السلام، وقتی حب دنیا در رأس امور انسان قرار گرفت انجام هر عملی برای حفظ جایگاه دنیایی، توجیه‌پذیر خواهد شد.

وی فساد، رکود، تورم، عدم بهره‌وری، اعتیاد، رشوه و خود محوری را محصول حب دنیا دانست و افزود: دنیا، امروز گرفتار دنیاپرستانی است که ثمره و محصول حب دنیا و توجیه منکرات برای دستیابی به اهداف شوم است.

حجه الاسلام حسن نمازی گفت: امروز، نیاز جهان اسلام و کشورهای اسلامی برگردانندن اخلاق اسلامی به بطن جامعه است و اگر این امر صورت نگیرد شاهد استبداد فرهنگی در جوامع اسلامی خواهیم بود.
 

کد N479997

وبگردی