آفتاب
معاون استاندار تهران:

سازمان های مردم نهاد محملی مناسب برای کادرسازی مدیریت های اجرایی کشور است

سازمان های مردم نهاد محملی مناسب برای کادرسازی مدیریت های اجرایی کشور است

تهران بزرگ-ایرنا- معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران گفت: سازمان های مردم نهاد در غیاب احزاب سیاسی قدرتمند محملی مناسب برای کادرسازی مدیریت های اجرایی کشور است.

سید شهاب الدین چاوشی روز سه شنبه در جلسه مدیران سازمان های مردم نهاد تهران اظهار کرد: دولت مصمم است از سازمان های مردم نهاد به لحاظ توسعه مشارکت همگانی در اداره امور کشور بهره بگیرد.

وی گفت: تمام تلاش دولت واگذاری امور تصدی گری در یک پروسه قابل قبول و به دنبال احراز توانمندی های سازمان های مردم نهاد است.

چاوشی با بیان این که دستگاه اداری دولت بیش از حد نیاز کشور بزرگ شده است، افزود: ضرورت دارد یک خانه تکانی جدی در جهت تحول اداری برای ارتقاء بهره وری انجام گیرد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اینکه سازمان های اداری در غیاب سازمان های مردم نهاد و بنا به ضرورت بوجود آمدند تا کارهای بلاتکلیف جامعه را مدیریت کنند، اظهار کرد: این امر علاوه بر اثرگذاری در کاهش بهره وری ملی سبب افزایش بیش از حد هزینه های جاری کشور شده است.

وی گفت: دولت بیش از این کشش و ظرفیت ایجاد سازمان های جدید را ندارد.

چاوشی با تاکید بر این که درآمدهای اندک نفتی برای سرمایه گذاری های آتی کشور حیاتی است، بیان داشت: ایجاد تشکیلات و سازمان جدید جز افزودن بار مالی دولت حاصل چندانی ندارد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد: برای انجام بسیاری از خدمات اجتماعی فعالیت سازمان های مردم نهاد که تحت حمایت و نظارت دولت باشند کفایت می کند و این امر بار مالی و تبعات سیاسی نیز برای دولت ندارد.

تهرام/9977/ 699/ 605
کد N479746

وبگردی