آفتاب
گزارش مهر از تمرین گوش شکسته‌ها؛

نظارت ویژه خادم روی تمرین فرنگی‌کاران/ مرور آخرین فنون زیر نظر مربیان

نظارت ویژه خادم روی تمرین فرنگی‌کاران/ مرور آخرین فنون زیر نظر مربیان

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی آخرین روزهای آماده سازی خود را در خانه کشتی پشت سر می گذارد که مسافران رقابت های جهانی صبح امروز تمرینات سبک و فنی را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، به رغم برخی مسائل حاشیه ای در اردوگاه ملی پوشان کشتی فرنگی، مسافران رقابتهای جهانی ازبکستان و بازیهای آسیایی در فضایی آرام و مطلوب در حال تمرین هستند و صبح امروز نیز در ادامه برنامه های آماده سازی خود تمرینات سبک و شادابی را پشت سر می گذاشتند.

اردونشینان کشتی فرنگی راس ساعت 9 وارد تشک شدند و با میانداری نوبتی برخی از فرنگی کاران عنوان دار و قدیمی تر به گرم کردن پرداختند.

احد پازاج سرمربی، حسن بابک مدیر فنی و حسن رنگرز سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی از ابتدای تمرینات امروز نظارت دقیقی بر تمرینات بچه ها داشتند. همچنین ناصر نوربخش و دیگر اعضای کادر فنی نیز با تقسیم بندی فرنگی کاران با دقت تمرینات آنان را زیر نظر داشتند.

بهنام مهدی زاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم تیم ملی بر روی یکی از تشک های خانه کشتی زیر نظر مسعود هاشم زاده مربی سنگین وزن تیم ملی تمرینات مسابقه ای و فنی را انجام داد که به واقع شور و حال و افت و خیز این تمرین دقیقا مثل کشتی گیران سبک وزن بود.

مهدی محمدی دیگر مربی کادر فنی تمرینات اختصاصی را با هادی علیزاده پورنیا انجام می‌داد و به موازات آن حسن بابک نیز مدام با سرکشی به تمرین بچه ها دقایقی را با تمامی آنها به صحبت و مشورت می پرداخت.

حمید سوریان فرنگی کار عنوان دار و بزرگ تیم ملی صبح امروز تمرینات اختصاصی را انجام داد و زودتر از دیگر فرنگی کاران برای استراحت، تشک را ترک کرد. امید نوروزی دیگر مرد طلایی المپیک تیم ملی نیز تمرینات ویژه ای با حسن رنگرز انجام داد و سپس ماساژور تیم برای دقایقی با امید نوروزی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

در این بین کشتی حبیب الله اخلاقی و رامین طاهری از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار بود به طوری که این تمرین زیبا برای دقایقی مورد توجه تمامی حاضرین در خانه کشتی قرار گرفت.

قاسم رضایی مرد طلایی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن نیز از دیگر اردونشینان عنوان دار و بزرگ تمرین امروز بود که با صلاحدید کادر فنی زیر نظر مسعود هاشم زاده به تمرین پرداخت. از نکات جالب توجه تمرینات امروز نظارت دقیق رسول خادم بر روند تمرینی فرنگی کاران بود به طوری که رئیس فدراسیون کشتی از ابتدا از کنار تشک با دقت تمرینات فرنگی کاران را زیر نظر داشت.

بنا بر این گزارش اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی ایران تا روز 17 شهریورماه تمرینات خود را در خانه کشتی ادامه خواهند داد و سپس راهی رقابتهای جهانی ازبکستان خواهند شد.

کد N479676

وبگردی