آفتاب

"رحمت"برای دوستان، "شدت"برای دشمنان؛ پیام جامعه اصناف در دهه کرامت

"رحمت"برای دوستان، "شدت"برای دشمنان؛ پیام جامعه اصناف در دهه کرامت

به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) اطلاعیه‌ای را صادر کرده که به شرح زیر می‌باشد:

دهه کرامت که با ولادت سراسر نور و رحمت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و در میانه آن با روز بزرگداشت حضرت احمد‌بن موسی علیه‌السلام توام بوده و پایان آن نیز ولادت با برکت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام است، فرصت مناسبی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن و ائمه اطهار علیه‌السلام، تبیین فرهنگ قرآنی و نشر معارف ارزشمند علوی، فاطمی و رضوی است.

این دهه فرصت مناسبی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است، ایام دهه کرامت فرصت مناسبی است تا در دریای خروشان آموزه های قرآنی زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و حضرت احمد بن موسی (ع) و همچنین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) فراهم شود.

تکریم و تعظیم ایام دهه کرامت زمینه ساز شرایط مناسبی است تا متولیان فرهنگی و نهاد های دینی بین المللی در جهت تقویت عقاید دینی جوانان و تعمیق باورهای دینی جامعه بهره لازم را ببرند. مقتضی است در این دهه، شیفتگان و پیروان اهل بیت علیهم السلام هر چه بیشتر در بزرگداشت این بزرگواران بکوشند و با برگزاری مراسم جشن و مولودی، شادی خاندان عصمت و طهارت را دو چندان سازند.

"رحمت" و "رأفت" برای دوستان و "شدت" و "حدت" برای دشمنان پیامی است که امسال بر آن تاکید می کنیم. امروز مقاومت و ایستادگی برادران مسلمان در سراسر دنیا ،بخصوص در غزه و خون های مطهر شهدا، به بار نشسته و استکبارجهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب صهیونیست و رژیم کودک کش آن در آخرین نفس ها، تلاش های مذبوحانه ای را برای ادامه حیات ننگین خود آغاز نموده اند.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار ضمن تبریک ایام خجسته دهه کرامت به کلیه اصناف و بازاریان کشور، انتظار دارد همزمان با ولادت با سعادت حضرت ثامن الائمة ، عالم آل محمد (ص)، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثناء) و خواهر گرانمایه ایشان حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و برادر بزرگوار شان حضرت احمد بن موسی الکاظم، شاهچراغ (علیه السلام) با بزرگداشت این دهه مبارک، در ترویج فرهنگ رفیع رضوی کوشا بوده و دهه جشن و سرور اهل بیت (ع) را به احسن وجه گرامی بدارند.

انتهای پیام

کد N479347

وبگردی