آفتاب

تمجید از تعویض‌های خوب کواچ برابر ایتالیا

تمجید از تعویض‌های خوب کواچ برابر ایتالیا

کارشناس والیبال در ارزیابی از عملکرد فنی تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا گفت: بازی عالی از بازیکنان در کنار تعویض های به موقع و درخواست به موقع ویدیو چک از سوی کواچ موجب پیروزی تیم ایران شد.

محمدرضا دامغانی درگفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان(ایسنا)، اظهار کرد: قبل از این مسابقه معتقد بودم بازی با ایتالیا برای ایران بسیار دشوار خواهد بود. البته این ایتالیا با تیمی که در لیگ جهانی دیدیم متفاوت بود. بازیکنان ایران هم در دریافت اول و سرویس بهتر بودند. انگیزه زیادی داشتند. خستگی اصلا در چهره بازیکنان ایران دیده نمی شد. تیم ایران همیشه با انگیزه کار می کند و این مهمترین عامل پیروزی است. قطعا سرپرست تیم ملی ایران کارهای زیادی انجام داده تا روحیه به اردو بازگردد. نتیجه آن هم این بود که در تمام موارد حتی دریافت اول خوب بودیم. میرزاجانپور هم خیلی خوب دریافت کرد. هرگاه توپ اول خوبی به معروف برسد، ما در حمله و توپ گیری خوب کار می کنیم.

وی افزود: بازیکنان ایران خیلی خوب کار کردند. چیزی از ارزش های تیم ملی ایران کم نمی شود که بگوییم ایتالیا هم تیم همیشگی نبود. تنها زایتسف با سایر بازیکنان متفاوت بود. فشاری که روی این تیم آورده بودیم، موجب شد تا نتوانند اهداف خود را پیاده کنند. بهترین بازی در این چند سال را با ایتالیا را روز قبل دیدیم و نتیجه هم حاصل شد. موسوی در ست سوم در امتیازهای حساس دو دفاع عالی انجام داد و تاثیر گذار هم بود. نکته مهم بازی دیروز آرامشی بود که کواچ کنار زمین داشت. مثل یک مربی بزرگ در کنار زمین خیلی خوب کار می کرد. تعویض های به جا و زمان های استراحت عالی گرفت. در ست سوم تعویض طلایی مهدوی بازی را به سود ایران برگرداند. تعویض های به موقع و درخواست به موقع ویدیو چک از سوی کواچ عالی بود.

کارشناس والیبال خاطرنشان کرد:هیچ یک از بازیکنان ایران بد نبودند. انگیزه زیادی بین بازیکنان به چشم می خورد. هر بازیکنی که به زمین می آمد فوق العاده کار می کرد. فرهاد ظریف در این مسابقه نقش پررنگی داشت. توپ گیری های عالی او موجب برد ایران شد. ایتالیا تیم بسیار بزرگی است. پیروزی بر این تیم هم افتخار کمی نیست. امیدوارم که کواچ و خوشخبر همین روحیه را در تیم برای بازی های حساس بعدی حفظ کنند.

انتهای پیام

کد N478957

وبگردی