آفتاب
رئیس سازمان تبلیغات:

جریان تکفیری، صهیونیسم جدید است

جریان تکفیری، صهیونیسم جدید است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این جریان تکفیری به اعتقاد من صهیونیسم جدید است که در لباس اسلام در حال جلوه‌نمایی‌ است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این جریان تکفیری به اعتقاد من صهیونیسم جدید است که در لباس اسلام در حال جلوه‌نمایی‌ است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در مراسم رونمایی از کتاب «زینب فریاد فرمند» نوشته آنتوان بارا تصریح کرد: من از محضر امام حسین (ع) و حضرت زینب اعتذار دارم که هر چه کرده‌ایم در شان آنها نیست. تقاضا دارم که دستمان را بگیرند تا بتوانیم کاری در شان آنها انجام دهیم.

وی افزود: دیروز نخست وزیر اسرائیل اعلام کرده که آتش بس و صلح را برای کمک به داعش پذیرفته است. این جریان تکفیری به اعتقاد من صهیونیسم جدید است که در لباس اسلام در حال جلوه نمایی‌ است در حالی که انقلاب ما شعار دفاع از مظلوم را داد و برای آن شیعه و سنی نمی‌شناسد.

وی در ادامه با اشاره به پردازش لطیف آنتوان بارا از نقش حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا گفت: من به همه اندیشمندان و محققان توصیه می‌کنم تا این کتاب را بخوانند و نگاه برون دینی به متون دینی‌ خودمان را در آن مورد توجه قرار دهند.

خاموشی افزود: آقای بارا به اعتقاد من به دنبال انسان کامل است و در صفحه صفحه‎ی این کتاب اصرار دارد که این مسئله را نشان دهد. حضرت زینب (س) را عالمه‌ می‌داند و عصمت ائمه اطهار (ع) ثابت شده است. او به دنبال حقیقت و حکمت است و به نظرم این کتاب توانسته آن را از زبان او نشان دهد.

مراسم رونمایی از کتاب «زینب فریاد فرمند» نوشته آنتوان بارا نویسنده مسیحی با ترجمه غلام حسن انصاری که توسط شرکت چاپ و نشر

بین‌الملل منتشر شده است با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

انتهای پیام

کد N478545

وبگردی