آفتاب

لیبرمن: آتش بس انتخابی حقیقتا بد برای اسراییل بود

لیبرمن: آتش بس انتخابی حقیقتا بد برای اسراییل بود

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که با آتش بس در غزه موافق نبوده است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که با آتش بس در غزه موافق نبوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان درباره عدم مخالفتش با آتش بس میان اسرائیل و فلسطین گفت: در ابتدای امر سئوال اصلی چگونگی جلوگیری از یک عملیات دیگر است.

وی افزود: در حالیکه عملیات "صخره سخت" سومین عملیات علیه غزه طی شش سال محسوب می‌شود، سوال اینجاست آیا این عملیات باعث تداوم و ثبات این آتش بس یا معاهده صلح می‌شود؟ صحبت‌های اخیر اسماعیل هنیه، رهبر حماس در غزه و خالد مشعل، رهبر سیاسی دفتر حماس در قطر کاملا موضع آن‌ها را مشخص می‌کند. آنها اعلام کردند که با اسرائیل می‌جنگند و هدفشان نابودی و ریشه کنی اسرائیل است.

لیبرمن مدعی شد: به عقیده من ما باید موضع خود را با توجه به حماس از همان ابتدا مشخص کنیم. به عقیده من ما نیروی کافی را برای پایان دادن به این داستان داریم و باید این سازمان را نابود کنیم. من هیچ تفاوتی میان حماس، داعش و القاعده نمی‌بینم!

وزیر امور خارجه اسرائیل درباره مخالفتش با آتش بس مورد موافقت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت: من با سیاست‌های دولت تل آویو مخالف نیستم. ما یک کابینه داریم و من متاسفم که یک اقلیت در کابینه بودم. اما ما یک بخش مهم از این ائتلاف هستیم و باید از دولتمان به خاطر انتخابات جدید و زود هنگام حمایت کنیم. به عقیده من این یک انتخاب حقیقتا بد برای اسرائیل است.

انتهای پیام

کد N477548

وبگردی